Việc làm Thương Mại & Dịch Vụ DND

Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại & Dịch Vụ DND
Đại Diện Chăm Sóc Khách Hàng
Thương Mại & Dịch Vụ DND
38 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Customer Interaction:
  • Handle inbound and outbound customer interactions via phone, email, and live chat.
  • Provide accurate information about 1Long products and services.
  • Assist customers in navigating our platforms and services.
Issue Resolution:
  • Investigate and resolve customer concerns, complaints, and inquiries promptly and professionally.
  • Collaborate with other departments to ensure swift resolution of complex issues.
Product Knowledge:
  • Stay informed about the features and updates of our financial products.
  • Educate customers on using our services effectively.
Documentation:
  • Maintain detailed records of customer interactions, transactions, and feedback.
  • Prepare reports on common issues and feedback to improve overall service.
Compliance:
  • Ensure adherence to regulatory requirements and company policies.
  • Collaborate with compliance teams to address customer concerns related to regulatory matters.
User Education:
  • Provide guidance and educational resources to customers to enhance their understanding of our products.
Team Collaboration:
  • Collaborate with cross-functional teams to resolve complex customer issues.
  • Provide feedback to management on recurring issues and possible improvements.

Khu vực
Báo cáo

Những nghề phổ biến tại Thương Mại & Dịch Vụ DND

Bạn làm việc tại Thương Mại & Dịch Vụ DND? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại & Dịch Vụ DND

Thương Mại & Dịch Vụ DND

Click để đánh giá