Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
•Recruit and select qualified employees for assigned positions within the designated timeframe.
•Manage working time, wages, salaries, and social security in compliance with company. policies and legal requirements.
•Provide support in welfare management and employee relations, ensuring alignment with company regulations and applicable laws.
•Oversee Human Resources development, organize activities to improve work quality, foster a positive workplace culture, and enhance relationships between employees and the company.
•Collaborate with other departments to establish and monitor KPIs for employee performance evaluation.
•Prepare and manage information, budget plans, and reports related to your areas of responsibility.
Yêu Cầu Công Việc
•Bachelor’s degree in Human Resources or a related field
•At least 5 years of working experience in Human Resources
•Presentation skills and coordination skill
•Good computer skills
•Good interpersonal skills, enthusiasm and creativity
•Has flexibility in traveling to work across the area.
•Good English communication skills
•Good communicate in Thai language is preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Công ty TNHH Tin Học Ngôi Sao Lớn (Star Computer) được thành lập vào năm 2013, là Công ty chuyên kinh doanh, phân phối Sỉ & Lẻ ngành hàng Máy vi tính, dịch vụ công nghệ thông tin, cung cấp dịch vụ tư vấn giải pháp công nghệ tối ưu và các dịch vụ khác liên quan đến máy vi tính trên toàn quốc.
Đa dạng các mặt hàng và phong phú về mẫu mã trong lĩnh vực Công nghệ thông tin từ các hãng nổi tiếng trên thế giới, luôn bắt kịp xu hướng và đáp ứng kịp thời nhu cầu của khách hàng với chất lượng và giá cả cạnh tranh nhất thị trường.