- The job holder supports Agile Tribes and Foundational Intiatives function by facilitating reporting, management accounting, logistics activities to ensure successful implementation of bank-wide initiatives.
- The job holder collaborates with cross-functional teams within Technology Division and other divisions in the bank for operational consistency across bank-wide initiatives in activities relating to finance, procurement and human resources.
- Operations Support and Governance
- Provide logistics support for Head of PCM and the team, CEO workshops, governance meetings and be the contact point for building the Agile working environment for the Technology Division.
- Dedicated to specific tribes to support with procurement proposal preparation and tracking, cost monitoring and reporting.
- Support STEERCO meetings arrangements and preparation of required documentation including language translation.
- Maintain the knowledge base of theTechnology Division as required.
- Support tribe operational activities as required.
- Resource Management
- Assist with resource planning for assigned tribe.
- Participate in onboarding of new team members.
- Organise asset management for assigned tribe.
- Support tracking resources and performance management aligned with interaction model between other divisions and Technology Division.
- At least 3 years of project experience in a leading bank or technology organization
- Strong knowledge and experience of banking product development, performance management, IT project implementation
- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews.
- Understands Agile principles, practices and Scrum methodologies (will be advantageous)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects (will be advantageous)
- Bachelor’s degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)