- Working directly with Esols team and clients, taking briefs, developing a proposal and presenting to clients.
- Build and maintain strong client relationships that will assist in smooth and on-time project development and execution, as well as impact future business opportunities.
- Create and manage project scope and timelines, implementing any necessary processes and procedures.
- Meet and communicate consistently with internal and external teams to manage project scope, timelines, assets, progress, and client deliverables.
- Write client briefs and work with internal teams to produce the best outputs.
- Work with other internal departments, such as the commercial/creative department/media production, to streamline processes and improve efficiency.
- Making reports to reflect project progress including risks, benefits, and KPIs achievement to Esols Manager and clients.
- Responsible for building & maintaining relationships with third-party suppliers to make sure input products meet desired quality & are delivered within deadlines
- A recognized university degree.
- Proficiency in Vietnamese & English
- Minimum of 3 years of experience in a digital marketing agency as an account executive role or key account at e-commerce companies.
- Experience in Influencer Affiliate Marketing, live-commerce field
- Solid knowledge of digital tools & channels
- Result-driven and have a good sense of responsibility as well as a strong enthusiasm
- Excellent organization and documentation skills (MS Word, Excel, PowerPoint, task management systems)
- Ability to multi-task in a fast-paced environment
- Proven organizational skills and attention to detail, as well as the ability to prioritize and work well in an environment with competing demands
- Excellent communication skills
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Quarterly, Annual MVP Awards
- Private Health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international and dynamic environment
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)