Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.Market Research and Development:
- Conduct in-depth market research to identify trends, competitor analysis, and potential business opportunities.
- Customer Relationship Management
- Actively seek out and acquire new clients through various channels such as networking, cold calling, and attending industry events.
- Build and maintain strong relationships with clients, partners, and stakeholders.
2. Customer outreach: searching and approaching potential customers (individuals and businesses) through various channels: directly, by phone, email, and social networks.
- Marketing and Sales
- Participate in marketing campaigns or international travel trade events to promote products and services.
3. Consulting and sales: consulting customers on suitable products and services, answering all questions, and closing successful service contracts.
4. Achieve Sales Targets:
- Sales planning: Develop personal sales plans and monitor progress.
- Achieve sales targets: Ensure assigned sales targets are achieved.
- Performance analysis: Analyze work performance and propose improvement solutions.
5. Sales Forecasting and Reporting: Develop and execute sales plans, track performance, and provide regular reports to management.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's/College Degree in Business, Marketing, Tourism, Technology or related fields.
- At least 2 years of experience in business development, preferably in the tourism, banking, insurance, fintech, or technology industries.
- Industry Knowledge: A deep understanding of the tourism industry and its trends.
- Strong Sales and Negotiation Skills: Ability to effectively sell and negotiate deals.
- Market Research and Analysis Skills: Ability to collect, analyze, and interpret market data.
- Product Development Skills: Ability to conceptualize and develop new products and services.
- Customer Relationship Management Skills: Ability to build and maintain strong relationships.
- Problem-solving Skills: Ability to identify and resolve issues promptly. "
- Proficiency in English communication, particularly in written and spoken forms, is essential when collaborating with international partners.
- Proficiency in Relevant Software: Microsoft Office Suite, CRM software, and other relevant tools
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 30 Tr VND
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)