Mô tả công việc
- Marketing Administration:
- Processlegal and internaldocumentation formarketing activities.
- Process payment documentation for marketing activities.
- Record and report up-to-datemarketingbudget tracking, expense reporting and invoices processing.
- Manage archives of all marketingdocumentation.
- Facilitate communication between team members, departments, and vendors.
- Support in oversee daily marketing team operations: manage schedules, coordinate meetings, handle correspondence, etc.
- Support in maintain relationships with marketing vendors and agencies.
- Operational Marketing Execution:
- Request & ensure marketing promotion offers are setup as planned.
- Manageallocation and delivery of marketing collaterals and merchandises as planned.
- Manage marketing inventory of all collaterals and merchandise stocks.
- Conduct internal audit and support competitors’ activities research.
- Support with online platforms management.
- Other ad-hoc tasks requested byHead ofMarketing.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1-year experience
- Exceptional attention to detail with a commitment to producing high-quality work.
- Good written and verbal communication in English & Vietnamese.
- Proven efficient time and priority management.
- Fast learner and able to work withmultiple systems.
- Able to perform in a dynamic and fast-paced working environment.
- Proficient in Microsoft Excel, Word and Power Point.
Quyền lợi được hưởng
Being a part of a young, dedicated, professional team, we offer a competitive salary based on your competence with benefits packages for you that include:
- 24/7 health insurance
- 13th-month salary and performance-based bonus
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)