Company Overview: FPT Software, established in 1999, is a subsidiary of FPT Corporation, Vietnam's leading technology conglomerate. After 17 years of development, FPT Software has grown into the largest software company in Vietnam and is ranked among the Top 100 Global Outsourcing Service Providers by the International Association of Outsourcing Professionals (IAOP).
As a company specializing in software services export, FPT Software provides services such as software development and maintenance, ERP implementation, QA, application transformation, embedded systems, mobile computing, cloud computing, and more. These services cater to a wide range of industries, including finance, banking, telecommunications, healthcare, manufacturing, automotive, and public services. Currently, FPT Software is focusing on researching and developing IT services based on new technology platforms such as IoT and S.M.A.C., targeting industries like aviation, automobile manufacturing, banking, satellite television, and telecommunications globally. The company now serves around 450 clients, including 43 Fortune Global 500 companies.
Job Description:
- Input and manage candidate data.
- Contact candidates to schedule interviews.
- Participate in and support the interview process.
- Assist in candidate sourcing activities.
- Provide support with relevant paperwork and documentation.
- Perform other tasks as assigned by the manager.
Candidate Requirements:
- 3rd or 4th-year students majoring in Human Resource Management, Economics, Law, Marketing, etc., with a passion for HR and career orientation in Human Resources.
- Candidates available for full-time work from Monday to Friday (8:30 AM – 6:00 PM) are preferred.
- Hardworking, dynamic, and driven to learn and grow.
- Proficient in office computer skills.
- Own a personal laptop.
Benefits:
- Training provided to enhance skills for those without prior experience.
- Opportunity to participate in company projects.
- Support for signatures and seals when completing internship reports.
- Develop soft skills and build a professional network.
Work Location: 196 Hoang Dieu Street, Ward 8, District 4, Ho Chi Minh City.
Working Hours: Monday to Friday (8:30 AM - 6:00 PM).
Notice: This is unpaid internship.
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)