Product: ShopeeFood
Work location: Sonatus Building, 15 Le Thanh Ton, District 1, HCM
About The ShopeeFood Product Team
Our Product Management team partners closely with the Regional Product Team and cross-functional departments to identify and prioritize user needs, test solutions, and manage product rollouts and iterations. Our mission is to create impactful solutions for millions of users daily, contributing to the dynamic growth of the food delivery industry. We’re seeking a dedicated, entrepreneurial candidate to join our team and help us continue delivering value that friends, family, and countless users experience and appreciate each day.
Job Description
- Conduct in-depth reviews of requirements, specifications, and technical design documents to ensure comprehensive feedback is provided in a timely manner.
- Develop detailed test plans and test cases for each new requirement to ensure alignment and accuracy.
- Execute a wide range of testing activities, including system, integration, user acceptance and regression testing to ensure feature and system stability.
- Collaborate closely with developers to identify and diagnose the root causes of bugs, and fix solutions
- Perform release testing in production environments to validate feature functionality.
- Assist the business stakeholders in troubleshooting issues and support their operations
- Maintain a proactive, quality-driven approach to ensure deadlines are met in a fast-paced environment with shifting priorities.
- Minimum of 3 years in software testing, with strong experience in both functional and non-functional Testing.
- Skilled in ad-hoc testing, with a strong foundation in mobile and web application testing.
- Proven experience in UI/UX testing, with a solid understanding of user experience principles.
- Adapt at technical problem-solving, including root cause analysis, data gathering, and system/software quality assurance.
- Strong analytical and problem-solving abilities, with a proactive approach to identifying business requirements.
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)