Working location: HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
Working schedule: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
Responsibilities:
- Develop product: Plan and lead the features development process from concept to design, development, and launch, ensuring alignment with business strategy and customer needs.
- Product design and specification: Collaborate with BA teams to translate product ideas into detailed technical specifications, ensuring functionality and quality standards are met.
- Manage product development projects: Oversee the entire features lifecycle, ensuring projects are on time and within budget while resolving development challenges.
- Testing and quality assurance: Coordinate testing phases (alpha, beta), gather feedback, and work with QA to ensure the product is stable and ready for launch.
- Cross-department collaboration: Work closely with internal support teams to ensure effective product communication and timely feedback collection.
- Post-launch monitoring and improvement: Track product performance after launch, using data and customer feedback to propose and implement improvements to enhance product quality.
- Other tasks assigned by the Line Manager.
Qualifications and Skills:
- Bachelor’s degree in Information Technology, or a related field;
- 1 year experience, Priority: candidates with BA background;
- Consistent record of overseeing all aspects of a successful product throughout its life cycle;
- Sound technical knowledge with practical experience in software development and web technologies;
- Strong analytical skills and a hands-on approach to problem solving;
- Proficient in collaborating with cross-functional teams within a matrix organizational structure;
- Proficiency as a business analyst, with a strong grasp of product insights.
- Have a laptop.
Benefits:
- Competitive salary in line with experience and capability;
- Package Salary: 13 months of salary;
- Salary reviews twice a year;
- Social, health & unemployment insurance;
- Health insurance package;
- Annual leave days: 12 days/year;
- Work from home: 3 days/ month;
- Company trip, team building, internal event,..;
- Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through bTaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)