Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ấp ủ trong mình những mong muốn gìn giữ nét đẹp không tuổi cho làn da phụ nữ Việt, Venesa hiện đang là địa chỉ làm đẹp tin cậy của hơn 60,000 khách hàng với hệ thống 10 trung tâm làm đẹp trên khắp cả nước. Không chỉ chiếm trọn lòng tin của khách hàng nhờ đội ngũ chuyên nghiệp, Venesa mang đến các giải pháp, công nghệ hàng đầu được chuyển giao từ nước ngoài đạt tiêu chuẩn Quốc tế.
Review Venesa
Văn phòng đẹp, môi trường làm việc chuyên nghiệp