Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH

Cập nhật 26/10/2024 20:20
Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH
HR Admin Supervisor - Hành chính nhân sự
Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH
81 việc làm 12 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

BENEFITS:

  • Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
  • Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
  • Có Shuttle Bus đưa đón từ Bình Dương - HCM đến Long An

YOUR JOBS:

  • Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes. Develop, improve and review administrative systems and policies
  • Manage reliable reception functions – couriers, distribution of mail, cleaning, security and catering etc.
  • Conduct and train team and allocate responsibilities and office space. Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency
  • Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate other business operations
  • Manage leases and office setup/updates/fit out/renovations project
  • Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints
  • Monitor costs and expenses to assist in budget preparation
  • Oversee facilities services, maintenance activities and tradespersons (e.g electricians)
  • Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, event planning etc.)
  • Ensure operations adhere to policies and regulations, manage schedules and deadlines
  • Keep abreast with all organizational changes and business developments
  • Manage leases and office setup/updates/fit out/renovations project
  • Manage with the induction of new team members including workstation set-ups for new and relocating staff
  • Keep track and support expats on the needed documents to work in Vietnam.

Yêu Cầu Công Việc

  • Crafting an outstanding front of house experience with a high level of attention to detail in all areas, especially with respect to our client and visitor experience.
  • Having impeccable presentation, friendly and professional communication skills, and the ability to host and interact with visitors, including staff, suppliers and clients on a variety of levels.
  • Strong problem solving, critical thinking, coaching, interpersonal, and verbal and written communication skills
  • Ability to plan for and keep track of multiple projects and deadlines
  • Exceptional leadership and time, task, and resource management skills
  • Bachelor’s degree, university graduated. Have at least 3 - 5 years of experience in a related field, such as management or administration, preferred
  • Knowledge on furniture products is an advance
  • Fluent English in both spoken and written 
  • Good knowledge of Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint
  • Exhibit effective communication skills and have the ability to interact with others

Địa điểm làm việc

Long An
Địa điểm làm việc/ Located in M64 - Lot E2, Street No.1, Tan Do IP, Duc Hoa Ha, Duc Hoa, Long An, Vietnam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác:

    Trợ cấp xăng xe 260.000 VND/tháng
    Thưởng tuân thủ 300.000 VND/tháng

  • Thời gian thử việc: Thử việc 2 tháng
  • Độ tuổi: 30 - 40
  • Thời gian làm việc: Working hours: Mon - Fri, 7:15 - 16:00, Thứ 7 làm nửa ngày.
  • Phúc lợi:

    Chế độ nuôi con nhỏ, Entertainment (Office)
    Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT
    Được hưởng Bảo hiểm sức khỏe cao cấp

  • Ngày nghỉ: 18 ngày phép/năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH
Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 838 đường Bạch Đằng, Phường Thanh Lương, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ginseng THH là thương hiệu thuộc Công Ty TNHH XNK & TM THH. Tại đây chúng tôi chuyên phân phối các sản phẩm từ Hồng Sâm - Hắc sâm - Linh chi - Đông Trùng hạ thảo Hàn Quốc và các sản phẩm bảo vệ sức khỏe từ Hàn Quốc.

Những nghề phổ biến tại Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH

Bạn làm việc tại Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH

Xuất Nhập Khẩu & Thương Mại THH

Click để đánh giá