Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
VT healthcare là một doanh nghiệp có hơn 25 năm kinh nghiệm phân phối chuyên nghiệp trong lĩnh vực y tế tại Việt Nam, là đối tác của các hãng thiết bị và vật tư y tế hàng đầu thế giới.
Hiện VT healthcare có 4 văn phòng ở các thành phố lớn Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Cần Thơ. Với hệ thống phân phối, kho bãi đạt tiêu chuẩn ISO9001, GSP trong quản lý và phân phối thiết bị vật tư y tế, cùng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp và tâm huyết, VT healthcare cam kết đem đến những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho các bệnh viện trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Trò chơi
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- VT healthcare thành lập 1995, là nhà phân phối chuyên nghiệp của các hãng thiết bị và vật tư Y tế hàng đầu thế giới tại Việt Nam.
Mission
- VT healthcare xem dịch vụ khách hàng là trọng tâm để không ngừng nâng cao chất lượng chăm sóc y tế thông qua việc nâng cao tiêu chuẩn phân phối xứng đáng với vai trò dẫn đầu trong lĩnh vực phân phối thiết bị - vật tư y tế tại Việt Nam.