Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
Từ đầu những năm 90, tự hào là công ty kiểm toán quốc tế đầu tiên được thành lập tại Việt Nam, EY Việt Nam đã tích cực tham gia với các cơ quan quản lý nhà nước cải thiện khuôn khổ pháp lý, phát triển năng lực quản lý cũng như sát cánh với các doanh nghiệp khách hàng xây dựng các giải pháp kinh doanh hiệu quả và bền vững. Qua thời gian, chúng tôi đã lớn mạnh từ những hạt giống đầu tiên tới quy mô Công ty hiện nay với hàng nghìn chuyên gia cung cấp dịch vụ cho hàng nghìn khách hàng trong tất cả các lĩnh vực của nền kinh tế. Chúng tôi tự hào đã thể hiện một bản lĩnh tiên phong rất “EY Việt Nam” khi không ngừng dẫn dắt, đổi mới và gặt hái thành công trong suốt 30 năm qua. Và trên hành trình đó, chúng tôi cũng luôn đề cao trách nhiệm đối với xã hội bằng cách chủ động tổ chức hoặc tích cực tham gia đóng góp cho cộng đồng thông qua nhiều hoạt động xã hội từ thiện và nhân văn.
Review EY VietNam
Môi trường học tập tốt cho trình độ đầu vào (GL)
Môi trường làm việc thân thiện (GL)
Môi trường làm việc tốt (GL)