Mô tả công việc
• Responsible for giving all guests resort activities and information and suggest guest selling in outlet as well as a boutique shop
• Ensure all guests are being treated in an efficient and courteous manner. Resolve customer complaints as your duties
• Responsible for guest’s requests and communicate with related departments to achieve guest satisfaction
• Always greet and assist all guests in friendly and helpful manner.
• Register all arrival rooms according to established procedures.
• Perform check in, check out and room change procedures and ensure all the data are fully entered correctly to hotel systems in accordance with reservation.
• Assist guest with currency exchange.
• Ensure all arrival villas is to be checked defect by related departments and follow up any issues
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees’ problems to Front Office Supervisor/Duty Manager if he/she is unable to assist
• When on night shift, check night reports and prepare morning report along with all necessary preparations for guest arrival.
• Respond all the guest’s calls and assist guest’s requirements.
• Responsible in giving guests products views and selling products in boutique shop
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management, Business Administration or equivalent education required.
• 1 year in resort of similar size
• Excellent in written and verbal communication
• Competency in Microsoft applications including Word, Excel and Outlook
• Familiar to Smile and POS is a plus
• English or other language is preferred
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.