Mô tả công việc
• Handling telephone calls from guests and other departments.
• Controlling lost and found items.
• Passing on messages and inquiries between floor stars and other departments.
• Issuing keys only to authorized persons and keep control by a key record book. The keys should be checked at the end of each shift to ensure that all keys are returned. A handing over is needed.
• Inspecting the nature of complaints and determine an appropriate respond Contact the supervisor for taking appropriate action.
• Offering guests items for borrowing. Keeping record of borrowed items and mark when returned. Checking items to ensure that functionality and cleanliness.
• Controlling stocks of housekeeping.
• Hand in the attendance record to the executive housekeeper daily for follow-up if needed.
• Being in charge of uniform, sundries, mini-bar beverage supplies store and outsourced laundry
• Perform duty of the department’s store management
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
• Assist Head of Department in evaluating staff’s performance
• Accomplish any requests of reports, summaries, or any administrative documents related to the department’s operation and attend meetings as being required
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- 5 working days, 2 days off per week
- 12 annual leaves per year
- Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
- Annual outing trip provided by company
- Room rate benefits for employees
Yêu cầu công việc
- Hands-on, detailed oriented leader
- Exceptional motivational and problem-solving skills
- Good communication and interpersonal skills
- English proficiency
- At least 2 years’ experience in same or similar position with a luxury resort or hotel
- Good level of confidence
- Flexible, willing to embrace change effectively
- Diploma or Vocational certification in Hotel Management or related field preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.