Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
TRAINING ROLE
- Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
- Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
- Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
- Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
- Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
- Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
- Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
- Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.
RETAIL ROLE
- Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training
- Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
- Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.
TEAMWORK
- Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
- Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
- Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices
REPORT
- Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
- Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
- Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
- Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
- Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
- Monthly KPIs Review with Training Manager.
- Quarterly Training Activites Recap.
- Every half Year Training Activities Recap.
- Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors Degree.
- Possess Knowledge Of Jewelry/The Luxury/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage
- A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
- Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
- Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
- Presentation Skills, Public Speaking Skills.
- Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
- Excellent Communication And Leadership Skills.
- Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
- Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
- Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
- Strategic And Creative Mindset.
- Meticulous Attention To Detail.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 1994, Tập đoàn truyền thông Goldsun Media Group là một trong những tập đoàn quảng cáo và truyền thông ngoài trời hàng đầu Việt Nam. Chúng tôi tự hào là đơn vị có hệ thống truyền thông quảng cáo trải rộng về mặt địa lý, phong phú về mặt hình thức và đa dạng về cách hiển thị. Goldsun Media Group sở hữu hệ thống truyền thông với độ phủ toàn quốc, hình thức đa dạng từ biển bảng tấm lớn nội đô/quốc lộ tới màn hình DP/LCD/LED sân bay, tòa nhà văn phòng, chung cư, trung tâm thương mại, siêu thị, wifi marketing tại các sân bay thương mại lớn trên toàn quốc. Hơn 15.000 LCDs/DPs được đặt tại hàng nghìn vị trí có đông người qua lại như tòa nhà chung cư, văn phòng, trung tâm thương mại, siêu thị và các sân bay trên toàn quốc. Trong suốt 28 năm qua, Goldsun Media Group luôn tâm niệm không cung cấp dịch vụ Quảng cáo, mà là giải pháp Tăng doanh số thông qua hệ thống “Đa nền tảng - Đa điểm chạm”. Không dừng lại ở đó, Goldsun Media Group còn không ngừng nghiên cứu ứng dụng công nghệ số để đổi mới, đa dạng hóa sản phẩm và nâng cao chất lượng dịch vụ vì nhãn hàng và những người xem quảng cáo.