Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· CRM database maintaining and reporting, technical support and training for systems users, manage internal processes
· Technical support for CEM/CRM strategic planning, omnichannel/multichannel solutions, automation
· Management of targeted campaign based on specific segmentation of CRM system
· Sales Funnel system management in collaboration with Sales Department: KPIs achievement, Lead quality monitoring
· Technical support of customer satisfaction, customer contact and interaction program management
· Collaborate with outbound and inbound stakeholders for CRM performance
· Point of contact for CRM systems users (back-office)
Yêu Cầu Công Việc
· Degree in IT, Finance, Marketing, Business Administration or related field
· At least 2 year of solid working experience in a similar role
· Strong knowledge and practice of data systems and CRM platforms (SAP, DMS…)
· Analytical thinking, data-driven, process-focused aptitude
· Strong IT knowledge and excellent MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT…)
· Good presentation and managerial skills
· Proficient verbal and written English and Vietnamese communication skills
· Strong team player and effective working in matrix environments
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!