Việc làm HÔTEL du LAC

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê
Guest Experience Manager | Quản lí Chăm sóc Khách hàng
HÔTEL du LAC
37 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Duy Xuyên - Quảng Nam

Mô tả công việc

• In full control and ensure that the conditions of the Executive Lounge pantry is well maintained and equipped.

• Maintains the communication logbook of his/her section.

• Conducts monthly meeting of his/her section

• Identifies training needs and conducts training sessions accordingly.

• Is responsible for the P&L reports of his/her section.

• Reports directly to and communicates with the Director of Rooms or Hotel Manager – Hotel Operations on all pertinent matters affecting guest service and Hotel operations.

• Provides functional assistance and direction to all departments. Cooperates, coordinates and communicates with other Hotel departments as required.

• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the Hotel.

• Responds to guest needs and resolves related problems.

• Supervises and directs guest experience team.

• Supports and assists guest experience team and all other Front Office sections during peak periods.

• Ensures VIP guests receive special attention.

• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.

• Assists Management in greeting, rooming and sending off of VIP guests.

• Prepares efficient work schedules for guest experience team, arranging holidays and vacations, taking into consideration projected occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures.

• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, grooming, hygiene and appearance of Reception staff.

• Provides input for staff General Meetings

• Leading the team and ensure the policies, procedures and service standards are in accordance to the company standard.

• To provide 24/7 personalized service at the highest level befitting the five star standard

• To attend to all the wants and needs of the executive floor VIPs.

• Consistently seek new and innovative service initiatives to “wow” the executive floor VIPs.

• Ensures that all executive lounge equipment are accounted for and are always in good condition.

• Is fully conversant with all Hotel emergency procedures.

• Ensures front line staff is complying with sales techniques to maximize revenue.

• Evaluates staff and carries out performance appraisal as required.

• Is fully aware of the credit policy of the Hotel.

• Performs related duties and special projects assigned.

• Monitors guest experience team to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition.

• Does everything possible to ensure that the guests depart the Hotel with a positive impression of the Hotel services.

• Assumes other duties assigned by Management as required

• Performs other related duties as assigned by Line Manager and the Company’s Management.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional and multicultural working environment
  • Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
  • Big-scale project in central Vietnam
  • Career Development Opportunity

Yêu cầu công việc

• Excellent verbal, interpersonal &communication skill

• Attention to details, strong organizational skills

• Knowledge of computers including Microsoft Office products & PMS (Opera & Micros preferred)

• A minimum of two years prior experience in management related hospitality fields is necessary: Butler, Front Office, Housekeeping and Food & Beverage

• Must be willing to work varied hours, including nights, weekends, holidays and split shifts (according to the needs of the guests).

• Excellent command of English and Vietnamese (spoken and written) is essential. Knowledge of another foreign language other than the ones mentioned above is an advantage.

• Candidate with Korean/Chinese is preferred.

Yêu cầu hồ sơ

Directly apply to HotelJob.
Khu vực
Báo cáo

HÔTEL du LAC - Công Ty Cổ Phần Thương Mại và Dịch Vụ Du Lịch Vũ Lê
HÔTEL du LAC Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.

Những nghề phổ biến tại HÔTEL du LAC

Bạn làm việc tại HÔTEL du LAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HÔTEL du LAC

HÔTEL du LAC

Click để đánh giá