Mô tả công việc
1. Operation Preparation
• Check and clean all equipment used during any activity or recreational event.
• Prepare amenity as standard and ensure all ready before booked activity
• Check reservation and guest in-house counting and VIPs list
• Liaise with other departments to ensure that experience operations run smoothly and that bookings are taken correctly, adhered to, and billed correctly
2. Main duty
• Conduct excursions and activities inside and outside of the resort in a safe and efficient manner that provides a high standard of service to the guest.
• Provide accurate information about available activities at the resort, gym usage, equipment usage rules and regulations.
• Present and introduce the activities compendium and or activity schedule to guests, suggesting suitable activities that provide for a personalized experience and answering questions regarding activities.
• Effectively communicate with guests – verbally and through body language - to respond to any additional requests and to determine when an activity has been completed.
• Communicate between, organizer, supervisor, guide, and confidant to all hosts within the team.
3. Guest Service Related
• Give exceptional service to go beyond the expectations of all guests.
• Take and receive comments and feedback, while at the same time be able to give clear, concise constructive feedback.
4. Shift Closure
• Report any damage or excessive wear for proper replacement.
• At the end of the day ensure all equipment is checked and collected
General
Contribute to the morale and team spirit of the resort by maintaining effective relationships with your colleagues.
Arrive on time in full uniform in accordance with the company grooming and hygiene guidelines and report for duty punctually.
Complete any other duty assigned by superior
Participate in training as required and the building of an efficient Experience team.
Keep a professional working manner and show enthusiasm/ motivation at all times.
Have a complete understanding of and adhere to the Experience Department policy relating to fire, hygiene, health and safety
Quyền lợi được hưởng
- Host Accommodation.
- Transportation from/to resort & staff house.
- Relocation & annual home leave ticket.
- Duty meals.
- Medical & accident insurance.
- Other benefits will be discussed during the interview process
Yêu cầu công việc
- · Fluent in English; I understand that additional languages are preferred.
Yêu cầu hồ sơ
- Experience in a similar role in luxury hotel brands with proven results.
- Possess a Bachelor’s degree in Hotel Management, Business Administration, or related field.
Tập đoàn Mường Thanh đã phát triển bền vững thành Tập đoàn kinh tế tổng hợp đa ngành hoạt động trên các lĩnh vực Đầu tư- Xây dựng- Du lịch giải trí và hiện nay Tập đoàn mở rộng sang các lĩnh vực Đào tạo, Y tế, trở thành một Tập đoàn lớn mạnh với hơn 50 khách sạn và dự án khách sạn, tạo việc làm và đời sống ổn định cho hơn 8000 lao động, hàng năm đóng góp hàng ngàn tỷ đồng cho ngân sách nhà nước. Tập đoàn Mường Thanh đã làm tốt công tác xã hội, giành một ngân quỹ rất lớn hàng chục tỷ đồng cho công tác xóa đói giảm nghèo, phát triển dân trí, phát triển tài năng cho đất nước, góp phần giải quyết việc làm, phát triển kinh tế xã hội cho đất nước và thủ đô Hà Nội.
Review Khách Sạn Mường Thanh
Cơ hội thăng tiến tốt, học hỏi được kinh nghiệm, phối hợp giữa các bộ phận tốt (ID)