Việc làm Kotra

Cập nhật 26/10/2024 20:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
Assistant Account Manager, Destination Marketing
Kotra 4.5★
2 đánh giá 52 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Duy Xuyên - Quảng Nam

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK

The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.

This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.

KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES

Design and Layout:

  • Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
  • Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
  • Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
  • Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.

Branding and Identity:

  • Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
  • Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
  • Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.

Campaign Support:

  • Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
  • Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
  • Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.

Collaboration and Coordination:

  • Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
  • Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
  • Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.

Project Management:

Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.

Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.

Innovation and Trends:

Stay updated on design trends and industry best practices.

Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional and multicultural working environment
  • Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
  • Big-scale project in central Vietnam
  • Career Development Opportunity

Yêu cầu công việc

JOB QUALIFICATIONS

  • Working on-site at Hoiana.
  • More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
  • Good writing and communication skills in English.
  • Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
  • Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
  • Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.

Yêu cầu hồ sơ

Directly apply to HotelJob.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.5
2 review

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá