Mô tả công việc
We are looking for an outgoing Customer Service Specialist to join our team in fulfilling the service to our company in a swift, proficient, and friendly manner; and assisting (and reporting to) Founder and be able to work at night shift (to help team Brazil and Mexico)
Responsibilities:
Manage email of: Internal system, Microsoft
Send VPN user account
Tracking information of active or inactive client
Create some guidelines for new things and translate them into English
Update appsheet
Set/ update meeting for Roi and send meeting detail to attendees
Do onboarding/ offboarding process: NDA, collect personal information, test, training plan, announcement form ...
E-sign document to CEO/ Client/ Staff...
Provide material like presentation, report, document... to requester
Prepare flower on Friday (bi-weekly)
Prepare gifts for staff and BU on special occasions: Tet, Valentine, Women day, Birthday...
Order water bottle, stationary, sanitary...
Willing to work at night shift (for Brazil and Mexico team)
Receive and answer request from staff and BU
Do POC (Proof of Concept)
Office support: flight ticket, hotel booking, receive and send documents ...
Update template: Legal, Contract, Package, Guideline...
Give user access to partner and newcomer
Prepare party for special occasions
Update abbeY record file/ Office member file
Update the latest PRESENTATION file from CSOs if any
Ask for BU to approve these blurred videos so they can be shared
Ask CSOs to share impact videos from monthly reports (3 videos per report)
Track newcomer onboarding/ training plan
Work closely with CEO
Other duties as assigned from time to time
Yêu cầu công việc
Interest and ability in data analysis and data tracking
Creative, confident, enthusiastic, and willing to assist others
Be a team player
Proficiency with MS Office (Especially Excel / Word / PPT)
Outstanding communication skills, both verbal and written in both English and Vietnamese
Quyền lợi được hưởng
• Working time: 5 days/ week, from Monday to Friday;
• Professional working environment;
• Social & health insurance and annual leaves according to Law;
• A paid birthday off day;
KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1962
Mission
Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Review Kotra
NICE and a wonderful job I have ever had in my career
A mix of Korean and host country's cultures