Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Main Responsibilities:
- Participate in contributing ideas and planning for the company's programs and activities.
- Monitor, evaluate data and report on the company's financial situation, perform data analysis (if any) as requested by the director.
- Support departments/divisions in performing work, ensuring all operations run smoothly and achieve optimal performance.
- Receive and review documents from departments and divisions and submit them to the director for approval.
- Receive information from the director and then clearly and accurately communicate with relevant departments, receive feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in supporting the human resources department in implementing other requests of the director.
- Perform other tasks as requested by the director
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidate requirements:
General requirements
- 1-2 years experience required
- Good communication in English
- Graduated from business administration, economics,... or related fields
- Love creative work
- Flexible, adaptable, and able to perform many different tasks
- Age (1998 - 2001)
Skills
- Careful, honest in work
- Proactive, self-study ability
- Committed, highly responsible in work
- Ability to withstand high pressure at work
- Problem solving skills
- Qualities and attitudes
- Good communication skills, enthusiastic in work
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint,...)
2. Benefits:
- Salary: Negotiable
- Working hours from 08:00 to 17:30, Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Fully entitled to labor policies according to labor laws on insurance, salary, bonuses, holidays, etc.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Attractive remuneration, holiday bonuses, project bonuses, annual bonuses, 13th-month salary (personal achievement bonuses, business performance bonuses, attendance bonuses, etc.).
- Clear career opportunities and promotion paths.
- Casual yet respectful dress code, spacious and well-equipped office.
- Annual vacation (once a year).
- Weekly happy hours and many other events on annual traditional holidays.
- Use of company-provided computers and equipment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 26
- Lương: Cạnh tranh
KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1962
Mission
Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.
Review Kotra
NICE and a wonderful job I have ever had in my career
A mix of Korean and host country's cultures