Mô tả công việc
- Review and monitor shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Contact the appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Process all guest check-ins by confirming reservations in the computer system, verifying guest identity, requesting forms of payment, assigning rooms, and activating and issuing room keys. Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. Ensure rates match market codes and that any exceptions are documented. Ensure checks that come from outlets (e.g., Health Club, Retail Shop) are scanned and charged to the room.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary
- Service Charge
- Free meals per shift
- Free laundry
- Free parking
- Insurance according to Law
- Training and Activity by Marriott
Yêu cầu công việc
- Maintaining Guest Services and Front Desk Goals
- Supporting Management of Front Desk Team
- Ensuring Exceptional Customer Service
- Managing Projects and Policies
- Additional Responsibilities
Yêu cầu hồ sơ
- Education: High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related work experience: At least 1 year of related work experience
- Supervisory experience: At least 1 year of supervisory experience
Tọa lạc ngay tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh, Le Meridien Saigon là khách sạn mang thương hiệu Le Meridien đầu tiên tại Việt Nam và là điểm đến lý tưởng cho các du khách yêu thích khám phá và sáng tạo.
Với vị trí đắc địa dọc theo sông Sài Gòn và tọa lạc ngay tại trung tâm thành phố, Le Meridien Sài Gòn sẽ mang đến cho du khách cảnh quang tuyệt đẹp của sông Sài Gòn cũng như hơi thở náo nhiệt của thành phố. Từ khách sạn, du khách có thể dễ dàng tham quan các khu mua sắm, nhà hàng và khám phá các ngôi chùa cổ cũng như các tòa nhà mang kiến trúc Pháp đặc trưng như Nhà Hát Thành Phố, Nhà Thờ Đức Bà và Bưu Điện Trung Tâm. Ngoài ra, sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất cũng cách khách sạn chỉ 7km.
Review Le Meridien
Phúc lợi tốt, đồ ăn ngon. Quà sinh nhật. Quản lý thân thiện
Phí dịch vụ cạnh tranh Thương hiệu - Marriott International
Môi trường đẹp