Mô tả công việc
Prepare all administration documents required by the Hotel sales team
Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner
Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
Attend monthly sales meetings
Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data base
Assist with direct mail campaigns
Statistical collation on behalf of state (weekly)
Maintain filing systems (manual and electronic)
Maintenance and management of data base
Prepare proposal, contract and BEO
Assist with promotions and familiarizations where requested
Organize Trade shows, functions and exhibitions, business trip where applicable and advised by Superiors
Assist with compilation of annual budgets, business plan and regular action plans
Assist with tender submissions
Stock control of collateral
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Good communication
Problem solving and organizational abilities.
Ability to work effectively and contribute in a team
Self-motivated and energetic
Proficient in the use of Microsoft Office
Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
- To apply for a job in hotel or to send CV through email.
Công ty TNHH Mitsubishi Electric Việt Nam được thành lập vào tháng 07 năm 2011 , đây là bước ngoặc đánh dấu sự gắn bó lâu dài với người tiêu dùng Việt Nam đối với thương hiệu đã có lịch sử hơn 90 năm có mặt trên toàn cầu.
- Là công ty độc lập với các công ty Mitsubishi khác, Mitsubishi Electric Việt Nam chuyên kinh doanh và bảo trì sửa chữa các sản phẩm điện lạnh dân dụng: tủ lạnh, quạt điện, quạt thông gió và thiết bị tự động hóa công nghiệp.
“Nhiệm vụ của chúng tôi là cải thiện đời sống của người dân Việt Nam, tạo ra môi trường xanh hơn thông qua các hoạt động kinh doanh và đóng góp cho cộng đồng xã hội”