Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsible for the completion of defined processes and procedures to deadline, ensuring accuracy, completeness, and compliance with relevant internal and external standards. Identifies anomalies as they arise and uses judgement based on rules and procedures to resolve. For complex issues, may escalate to senior team members.
1. You are required to:
• Involve online and telephone contact with external/internal customers within functional area and completing any related administration by due time.
• May be required to perform other duties as assigned
• Can be up to Activities at a country level
• Plans and organizes own work on hourly / daily basis
• Follows predefined procedures or processes
Yêu Cầu Công Việc
· Experience: One (1) year of experience in sales support, administrative roles or a similar position
· Education: Diploma or equivalent
· Clerical and Administrative skills
· Microsoft Office & PC Skills
· Planning & Organizing Skills;
· Interpersonal Skills;
· Team Working Skills;
· Written & Verbal Communication Skills in both Vietnamese and English
Benefits: Annual Leave, BHTN
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 9 Tr VND
Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.