Movenpick Resort Cam Ranh

Khánh Hòa
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Movenpick Resort Cam Ranh

Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn

Việc làm Movenpick Resort Cam Ranh

Cập nhật 26/11/2025 21:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Giám đốc Tài chính / Director of Finance
Movenpick Resort Cam Ranh
260 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 07/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 10/06/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

This position is responsible for the overall financial management of the Hotel including financial reporting, budget and forecasts preparation, as well as the development and maintenance of adequate internal accounting control policies and procedures to ensure compliance with generally accepted accounting principles or international financial reporting standards.

Accounting & Finance

Oversee the daily operations of the Finance department

Direct and coordinate hotel financial planning and budget management functions

Monitor and analyze monthly operating results against budget

Direct and coordinate debt financing and debt service payments with external agencies

Prepare annual reports of actual revenues, transfers, and expenses

Analyze financial outlooks and prepare financial forecasts

Prepare financial analysis for contract negotiations and product investment decisions

Ensure compliance with local, state, and federal budgetary reporting requirements

Establish and implement short- and long-range departmental goals, objectives, policies and operating procedures

Maintain an organizational structure and staffing to effectively accomplish the department’s goals and objectives

Serve as primary legislative liaison relative to company financial issues

Direct financial audits and provide recommendations for procedural improvements

Conduct regular checks on procedures for purchasing, receiving, storing, issuing, food preparing and portioning

Team Management

Interview, select and recruit direct reports

Identify and develop team members with potential

Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team

Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism

Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business

Conduct monthly departmental meetings to provide information to team members, obtain their feedback, rectify issues and provide a regular forum for department communication

Other Responsibilities

Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge/Phí dịch vụ
  • 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
  • Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
  • International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
  • Offered discounted rates at Accor hotels worldwide /Cung cấp mức giá ưu đãi tại các khách sạn Accor trên toàn thế giới.
  • Accor Group employee benefits (discussed in interview)/Quyền lợi Nhân viên Tập đoàn Accor (trao đổi khi phỏng vấn)

Yêu cầu công việc

Must possess experience in the pre-opening phase and operation of internationally recognized brands.

Bachelor’s Degree in Accounting / Finance

Additional certificate as a Certified Public Accountant (CPA) will be an advantage

Minimum 5 years of experience in a senior finance or accounting position or 2 years of experience in a similar capacity

High degree of professionalism with strong understanding of business acumen

Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint, and relevant financial and accounting reporting systems

Fully conversant in accounting principles and financial regulation standards

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Hồ sơ ứng tuyển

- Potrait Photo/ Ảnh thẻ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân

- Health check/ Giấy khám sức khỏe

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Movenpick Resort Cam Ranh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
ABC, Plot D12, đường Nguyễn Tất Thành, Huyện Cam Lâm, Khánh Hòa

Khu nghỉ dưỡng giải trí phức hợp 5 sao quốc tế Mövenpick Resort Cam Ranh gồm 118 căn biệt thự cao cấp, 250 phòng khách sạn, 132 căn residence kết hợp cùng các dịch vụ vui chơi, giải trí đẳng cấp, lần đầu tiên xuất hiện tại Khánh Hòa. Tọa lạc tại “trái tim Bãi Dài” - 1 trong 10 bãi biển đẹp nhất hành tinh theo bình chọn của Tạp chí National Geographic, 100% phòng khách sạn, residence, villas tại Mövenpick Resort Cam Ranh đều hướng biển, nhìn thấy biển, ngập tràn hơi thở biển cả với các họa tiết trang trí nội thất lấy cảm hứng từ đại dương. Độc đáo trong thiết kế, tinh tế trong trải nghiệm, Mövenpick Resort Cam Ranh không chỉ là điểm đến hấp dẫn cho các gia đình, nhóm bạn mà còn là lựa chọn hoàn hảo để tổ chức sự kiện, hội nghị, hội thảo & Team Building.
Mövenpick Resort Cam Ranh – Nơi khơi dậy những xúc cảm yêu thương, tái tạo năng lượng sống tại Serenity Spa với các liệu trình massage, chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp; khu trượt nước sôi động các trò chơi; khuấy động bầu năng lượng nhiệt thành với các hoạt động vui chơi, giải trí đa dạng, từ thể thao, ẩm thực cho tới mua sắm, Night Club, Dancing club, Karaoke, Câu lạc bộ vui chơi có thưởng...


Những nghề phổ biến tại Movenpick Resort Cam Ranh

Bạn làm việc tại Movenpick Resort Cam Ranh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Movenpick Resort Cam Ranh

Movenpick Resort Cam Ranh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo