Mô tả công việc
Descriptions:
- Assign staffs to shifts, and collaborate with other staffs to get ready service. Inspect the prep work before serving time.
- Control all restaurant personnel who provide customer care.
- Execute the work as a service staff member directly in certain circumstances.
- At the conclusion of the shift, review all the work and, if necessary, completely hand it on to the following shift or the restaurant manager.
- Coaching & Training staff the necessary customer service skills
- Oversee the equipment used in restaurants, such as the tables, chairs, glasses, cups, and other instruments; perform cashiering, money collection, and reporting as necessary.
- Maintain standards for service quality, food safety, and hygiene.
- carry out additional assignments from supervisors.
Yêu cầu công việc
Qualification:
- Possess a professional diploma in tourism, foreign languages, bartending, or a related industry.
- A minimum of one year in a similar role in the restaurant/hotel industry.
- English communication skills
- Posses managerial abilities
- Possess a forward-thinking attitude, be diligent, and be able to work in shifts.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefit:
- Negotiable salary pay plus the service price (SVC)
- Working time: 8 hours per shift, 4 days off per month
- Free parking and shift meals
- Take full advantage of social, health, and unemployment insurance
- After probation, annual leaves day.
- There are holidays, birthdays, and funerals.
- Thirteenth-month salary
- Periodic health check as prescribed
- Bonuses for top performers on a quarterly, yearly, and prescribed Tet holiday basis
- Tet gifts for kids and the Mid-Autumn Festival
- Incentives for using internal services at Meritel Hanoi
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng