Việc làm New World Saigon Hotel

Cập nhật 02/12/2024 16:37
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
New World Saigon Hotel
angelina Restaurant Supervisor
New World Saigon Hotel 4.0★
4 đánh giá 67 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

MAIN DUTIES:

Administration

• Control and acknowledge all store requisitions and purchase requests in the absence of the outlet manager

• Fill up the weekly cleaning plan in the absence of the outlet manager

• Issue and follow up on all needed maintenance requests in the absence of the outlet manager

• Fill up the daily acknowledgement form

• Fill up the log book in absence of the outlet manager

• Communicate to outlet Manager any areas of concerns

• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the performance of the team

• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the guest comments

• Support the outlet manager in the implementation of any special events

• Ensure excellent communication within the team

• Support the outlet managers in any tasks or responsibilities that is the area of competences of the supervisor

Financial and Revenue Responsibilities

• Communicate the financial target (budget) to the team

• Is active and work hard to reach the budget

Training and Human Resources Management

• Train the team according to the monthly training plan

• Issue training checklist for all given training

• Establishes effective employee relations and maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees

• Control the grooming of each F&B staff

• Give regular positive and negative feedback to all waiters in a constructive way

Guest Service Responsibilities

• Ensure full guest satisfaction at any time

• Develop customer loyalty and recognition

• Introduce and up sell any special events / promotions

• Gather guest feedback and report to outlet Manager

• Handle and follow up on any guests complains in absence of the outlet Manager

• Report any complains / good or bad comments to the outlet manager

• Work hard to satisfy any guest requests

Operational Responsibilities

• Ensure smooth and efficient service at any time

• Ensure proper atmosphere of each outlet according to the time of the day (music, lighting, aromas, temperature…)

• Ensure good communication between kitchen, bar and service team

• Check all buffet set up

• Check restaurant and table set up

• Know and ensure full follow up on the Sofitel brand standards

• Control the cleanliness of bar counter and back office

• Ensure proper organization of each service stations

• Ensure efficient sequence of service

• Follow up that all given training and fully followed by the staff

• Handle and follow up on any guests complains

• Report any guest complains to Asst DFB

Meetings to attend

• Attend the daily F&B morning briefing

• Attend be monthly promotion meeting in absence of the outlet Manager

• Attend the weekly pre con meeting in the absence of the outlet manager

• Attend the monthly FB manager meeting in the absence of the outlet manager

Miscellaneous

• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.

• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.

Quyền lợi được hưởng

Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.

Talent development through learning programs by Academy Accor.

Opportunity to grow within the property, the company and across the world!

Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.

Yêu cầu công việc

• Minimum 3 years experience in the same position

• Solid foundation on client handling & business development

• Excellent communication and interpersonal skills

• Strong in Microsoft Office suite

• Fluent in English and Vietnamese (spoken& written)

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV qua hoteljob.vn hoặc liên hệ trực tiếp

Khu vực
Báo cáo

New World Saigon Hotel
New World Saigon Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
76 Đường Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006… 

Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.


Review New World Saigon Hotel

4.0
4 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hồ Chí Minh

Giám đốc bán hàng

Những nghề phổ biến tại New World Saigon Hotel

Bạn làm việc tại New World Saigon Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo New World Saigon Hotel

New World Saigon Hotel

Click để đánh giá