Mô tả công việc
EG Attendant direct report to EG Supervisor. Attendant duty is to ensure the daily operation are smooth and deployed Electronic Gaming is running in good condition. Promote a safe working environment and assist guest when is needed.
- Provide exceptional customer service to guests, including answering questions and resolving complaints, with the goal of increasing guest satisfaction.
- Assist customers with using electronic gaming devices, including slot machines and electronic table games, to ensure they have an enjoyable and seamless experience.
- Pay out winnings and reset machines after jackpots have been won in a timely manner to keep guests engaged and satisfied.
- Monitor machines to ensure they are functioning properly and report any malfunctions or issues to the appropriate personnel to minimize guest frustration and maximize revenue.
- Perform routine maintenance on machines, such as replacing paper or ink cartridges, to prevent downtime and maintain guest flow.
- Provide guests with information on casino promotions and events, with the goal of driving incremental revenue and visitation.
- Maintain a clean and safe environment for guests, ensuring a positive experience that drives repeat visitation.
- Track key performance indicators (KPIs) related to guest satisfaction, revenue, and visitation, and take proactive steps to improve these metrics. Examples of KPIs could include guest feedback scores, machine uptime, and revenue per guest.
- Assist superior with ad-hoc tasks.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Experience in customer service, preferable in a casino or gaming environment.
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to work in fast-paced environment and handle multiple tasks simultaneously.
- Respect for, and interest in learning more of different cultures.
- Professional appearance and attitude.
- Creativity focused and efficiency.
- Strong command of the English language.
- Cantonese/ Mandarin / Korean speaking is an advantage.
- High School Degree, College, or University Degree in related field preferred, from an accredited institution, and/ or equivalent work experience.
Yêu cầu hồ sơ
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng