Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Product/Commercial/Visual Management:
-
Ensure shop floor layout and new lines are merchandised according to according to/follow the Company guidelines/ operational policies and procedures.
-
To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.
-
Analyze daily business information & data and reacts to it accordingly.
-
Be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/ seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID (Radio Frequency Identification) practice is in place at all times.
-
Control product level in the store.
Team Management:
-
Managing and motivating the sales team to increase sales and ensure business efficiency.
-
Be aware of the daily and monthly sales target to meet and exceed them.
-
Communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.
-
Ensure standards are maintained during the day and at closings.
Customer Service:
-
Ensure a high level of customer service is offered in the store.
-
Monitor and support customer service action plans.
-
Solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.
-
Understand and reinforce the company return policy.
-
Support customer service with product knowledge and awareness of the New arrivals, Replenishment of best sellers & Offering alternatives.
Team Management:
-
Lead and keep a high level of motivation within the department.
-
Guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.
-
Assist in the development and retention of an effective team.
-
Get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).
Health and Safety:
-
Ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
Be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them.
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
-
Or candidates with over 1 year of Product, Commercial & Visual Management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance.
Được thành lập từ năm 1993, cho đến nay Ngân hàng TMCP An Bình (ABBANK) đã và đang đóng góp cho thị trường tài chính Việt Nam một thương hiệu Ngân hàng bán lẻ thân thiện, uy tín và hiệu quả.
Cùng với sự phát triển uy tín thương hiệu, chất lượng môi trường làm việc tại ABBANK cũng liên tục được các tổ chức uy tín trong và ngoài nước đánh giá cao những năm gần đây: Năm 2021, ABBANK lọt vào danh sách 25 Thương hiệu Tài chính dẫn đầu tại Việt Nam theo công bố của Tạp chí Tài chính Forbes Việt Nam với giá trị thương hiệu ước đạt 39,4 triệu USD; ABBANK là 1 trong 10 ngân hàng ngoài quốc doanh có Chỉ số thương hiệu tốt nhất và Top 13 Ngân hàng có chỉ số thương hiệu tốt nhất (Theo báo cáo xếp hạng của Mibrand năm 2021); ABBANK cũng được tạp chí HR Asia chứng nhận là một trong những Nơi làm việc tốt nhất Châu Á kể từ năm 2020.
Ở cột mốc 30 năm thành lập, ABBANK sở hữu một nền tảng công nghệ thông tin hiện đại; đội ngũ nhân sự tâm huyết và am hiểu nghiệp vụ, cùng với đó là hệ thống sản phẩm dịch vụ giải pháp tài chính tiện ích, hiệu quả và linh hoạt với mạng lưới điểm giao dịch rộng khắp trên toàn quốc nhằm phục vụ phương châm “Khách hàng là trọng tâm”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ Bảo hiểm theo luật lao động
- Chương trình ABBANK CARE (chế độ đãi ngộ, phúc lợi bổ sung dành cho toàn thể cán bộ nhân viên ABBANK).
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Các chương trình hội thao văn nghệ
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Ngân hàng TMCP An Bình (ABBANK) được thành lập theo giấy phép số 535/GP-UB
- Năm 2004, Nâng cấp thành ngân hàng quy mô đô thị có vốn điều lệ 70,04 tỷ đồng
- Năm 2005, Tập đoàn điện lực Việt Nam (EVN) trở thành cổ đông chiến lược của ABBANK
- Năm 2006, ABBANK đã phát hành công trái phiếu của EVN cùng với ngân hàng Deutsche Bank và quỹ đầu tư Vinacapital
- Năm 2007, ABBANK ký hợp đồng liên kết chiến lược với Agribank; trở thành thành viên của mạng thanh toán PAYNET; tăng vốn điều lệ lên 2300 tỷ đồng
- Năm 2008, ABBANK phát triển và trưởng thành, đã có sự bứt phá mạnh mẽ về lượng từ năm 2008 đến nay. Cùng thời điểm đó, ABBANK ký kết hợp tác chiến lược với Maybank – Ngân hàng lớn nhất Malaysia; ABBANK được trao giải "Ngân hàng thanh toán quốc tế xuất sắc 2007" do Wachoviabank – một trong bốn ngân hàng lớn nhất của Mỹ trao tặng
Mission
Với sứ mệnh cung cấp các giải pháp tài chính thân thiện, hiệu quả và phù hợp với nhu cầu khách hàng, tôn chỉ hoạt động của ABBANK chính là:
- Phục vụ khách hàng với sản phẩm, dịch vụ an toàn, hiệu quả và linh hoạt.
- Tăng trưởng lợi ích cho cổ đông.
- Hướng đến sự phát triển toàn diện, bền vững của ngân hàng.
- Đầu tư vào yếu tố con người làm nền tảng cho sự phát triển lâu dài.
Review ABBANK
Môi trường làm việc tốt, học tập được nhiều kinh nghiệm
Môi trường làm việc ổn, lương không cao
Chế độ lương thấp, thiếu chuyên nghiệp