Mô tả công việc
- Assisting in hiring new sales employees and offering them training sessions, building up the team.
- Preparing overall business plan as well as setting sales goals reasonably for each team member.
- Regularly reviewing the sales data and creating the reports to the Sales Director.
- Organizing sales meetings every morning to analyze sales insights & daily activities.
- Leading a team of sales personnel, assigning them tasks and keeping track of them.
- Working with company Chef Team to conduct training, achieve the newest product information, plan for the demo class (public or accounts) with clients including Demo Chef recommendation.
- Ensuring that sales staffs are appropriately trained and competent to perform their job duties.
- Attending to all the training provided by marketing or manufacture (distribution brands).
- Providing ongoing training, motivation, and development of sales associates to ensure that sales and profits are effectively managed and maintained.
- Schedule to visit clients with Sales Team Numbers or Technician Team and provide the maintaining service to clients.
- Offering detailed product information to the clients, answering all the questions of the clients related to the product and/or services.
- Identifying and acquiring new customers, as well as up-selling to the existing customer base.
- Building brand awareness in the assigned geographical area.
- Joining the Chef Associations and keeping a close distance, may discuss with marketing to use our demo rooms for some of the co-branding activities, chef’s demo or food & pastry competitions.
- Maintaining a strong relationship with current and prospective clients, key accounts.
- Developing the sub-distribution channels and keeping the good communications, “Sub-dealers are our partners, not competitors”.
- Following up with the potential clients by visiting them along with the Sales Team.
- Maintaining a positive working environment, collaboration with the Sales Team Members.
- Coordinating with other teams to ensure smooth delivery of products & services.
- Making sure the team members are achieving the sales targets.
- Willingness to travel regularly, host the meetings, attend to trade show (Exhibition) and assist with general management duties.
- Analyzing market trends and competitors’ activities and formulating strategies to respond to these.
- Finding ways to enhance sales performance metrics and KPIs.
Yêu cầu công việc
- Graduated from college/college/university majoring in Business Administration and Economics,
- Sales experience and with a "roll up the sleeves" attitude.
- Working knowledge of the Food Service industry (food manufacturer, food distributor, equipment specialist, chef) ideally, with a proven successful experience to develop a distribution network.
- High drive and energy, combined with charismatic personality able to motivate and enthuse.
- Sales or culinary experience within the Foodservice sector
- Ability to form strong, professional relationships with our distributor network
- Demonstrated track record of achieving sales revenue targets
- Ability to work within a solid, supportive team environment adhering to company values
- Attention to detail and able to complete and submit reports in a timely manner
- Highly organised with good attention to detail
- Focused on providing industry leading service and support for your customer base
- Self-motivated with the ability to plan effectively and work autonomously
- Strong, energetic personality with a high level of integrity
- Able to work independently within a framework of team goals and company value
- At least 3 years of experience in a management position
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Ngân hàng bưu điện Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
Năm 2011, với việc Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam (nay là Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam) góp vốn vào LienVietBank bằng giá trị Công ty Dịch vụ Tiết kiệm Bưu điện (VPSC) và bằng tiền mặt. Ngân hàng Liên Việt đã được Thủ tướng Chính phủ và Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cho phép đổi tên thành Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt. Cùng với việc đổi tên này, Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam chính thức trở thành cổ đông lớn nhất của LienVietPostBank.
Cổ đông sáng lập của LienVietPostBank là Công ty Cổ phần Him Lam, Tổng Công ty Thương mại Sài Gòn (SATRA) và Công ty dịch vụ Hàng không sân bay Tân Sơn Nhất (SASCO). Hiện nay, với số vốn điều lệ 6460 tỷ đồng, LienVietPostBank hiện là một trong các Ngân hàng Thương mại Cổ phần lớn nhất tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt (LPBank) tiền thân là Ngân hàng Thương mại Cổ phần Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
Mission
- Lien Viet Post Bank định hướng xây dựng thương hiệu mạnh trên cơ sở phát huy nội lực, hoạt động minh bạch, gắn xã hội trong kinh doanh.
Review Lien Viet Post Bank
Môi trường làm việc tuyệt vời. Đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng giúp đỡ lẫn nhau.
Môi trường làm việc năng động . Tuy nhiên áp lwucj công việc cao.
Công việc bị ép phải bỏ tiền ra để hoàn thành.