Working location: HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
Working schedule: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
Responsibilities:
- Develop product: Plan and lead the features development process from concept to design, development, and launch, ensuring alignment with business strategy and customer needs.
- Product design and specification: Collaborate with BA teams to translate product ideas into detailed technical specifications, ensuring functionality and quality standards are met.
- Manage product development projects: Oversee the entire features lifecycle, ensuring projects are on time and within budget while resolving development challenges.
- Testing and quality assurance: Coordinate testing phases (alpha, beta), gather feedback, and work with QA to ensure the product is stable and ready for launch.
- Cross-department collaboration: Work closely with internal support teams to ensure effective product communication and timely feedback collection.
- Post-launch monitoring and improvement: Track product performance after launch, using data and customer feedback to propose and implement improvements to enhance product quality.
- Other tasks assigned by the Line Manager.
Qualifications and Skills:
- Bachelor’s degree in Information Technology, or a related field;
- 1 year experience, Priority: candidates with BA background;
- Consistent record of overseeing all aspects of a successful product throughout its life cycle;
- Sound technical knowledge with practical experience in software development and web technologies;
- Strong analytical skills and a hands-on approach to problem solving;
- Proficient in collaborating with cross-functional teams within a matrix organizational structure;
- Proficiency as a business analyst, with a strong grasp of product insights.
- Have a laptop.
Benefits:
- Competitive salary in line with experience and capability;
- Package Salary: 13 months of salary;
- Salary reviews twice a year;
- Social, health & unemployment insurance;
- Health insurance package;
- Annual leave days: 12 days/year;
- Work from home: 3 days/ month;
- Company trip, team building, internal event,..;
- Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through bTaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Ngân hàng bưu điện Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
Năm 2011, với việc Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam (nay là Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam) góp vốn vào LienVietBank bằng giá trị Công ty Dịch vụ Tiết kiệm Bưu điện (VPSC) và bằng tiền mặt. Ngân hàng Liên Việt đã được Thủ tướng Chính phủ và Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cho phép đổi tên thành Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt. Cùng với việc đổi tên này, Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam chính thức trở thành cổ đông lớn nhất của LienVietPostBank.
Cổ đông sáng lập của LienVietPostBank là Công ty Cổ phần Him Lam, Tổng Công ty Thương mại Sài Gòn (SATRA) và Công ty dịch vụ Hàng không sân bay Tân Sơn Nhất (SASCO). Hiện nay, với số vốn điều lệ 6460 tỷ đồng, LienVietPostBank hiện là một trong các Ngân hàng Thương mại Cổ phần lớn nhất tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt (LPBank) tiền thân là Ngân hàng Thương mại Cổ phần Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
Mission
- Lien Viet Post Bank định hướng xây dựng thương hiệu mạnh trên cơ sở phát huy nội lực, hoạt động minh bạch, gắn xã hội trong kinh doanh.
Review Lien Viet Post Bank
Công việc phù hợp cho fresher (GL)
Môi trường làm việc tuyệt vời. Đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng giúp đỡ lẫn nhau.
Môi trường làm việc năng động . Tuy nhiên áp lực công việc cao.