Các phòng ban đang tuyển dụng tại Lien Viet Post Bank

Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật

Việc làm Lien Viet Post Bank

Cập nhật 16/03/2025 23:42
Tìm thấy 63 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt
Senior Expert, Product and Solution (40000645)
Lien Viet Post Bank 3.7★
11 đánh giá 1.5k việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:

  • Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
  • Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
  • Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
  • Other tasks assigned by department Head/Director

Key Accountabilities (1)
  • Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
  • Building and managing product trees and related documents of customers;
  • Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
  • Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
  • Development of products/product packages/Business programs/solutions
  • Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
  • Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
  • Building operating procedures – systems and services
  • Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
  • Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
  • Price and fee policy:
  • Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
  • Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
  • Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
  • Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
  • Project:
  • Participate in projects related to products/solutions for business customers
  • Training and capacity development:
  • Drafting training documents for Products/Solution
  • Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
  • Other tasks assigned by the department head

Key Accountabilities (2)

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
  • Priority to have a master's degree or higher

Minimum 12 Years Working Experience In Banking/finance/credit/marketing With

  • Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
  • Understanding of banking activities
  • Understanding of strategy, business model, CVP
  • Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt
Lien Viet Post Bank Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
LPB Tower, Số 210 đường Trần Quang Khải, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ngân hàng bưu điện Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
Năm 2011, với việc Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam (nay là Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam) góp vốn vào LienVietBank bằng giá trị Công ty Dịch vụ Tiết kiệm Bưu điện (VPSC) và bằng tiền mặt. Ngân hàng Liên Việt đã được Thủ tướng Chính phủ và Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cho phép đổi tên thành Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt. Cùng với việc đổi tên này, Tổng Công ty Bưu chính Việt Nam chính thức trở thành cổ đông lớn nhất của LienVietPostBank.
Cổ đông sáng lập của LienVietPostBank là Công ty Cổ phần Him Lam, Tổng Công ty Thương mại Sài Gòn (SATRA) và Công ty dịch vụ Hàng không sân bay Tân Sơn Nhất (SASCO). Hiện nay, với số vốn điều lệ 6460 tỷ đồng, LienVietPostBank hiện là một trong các Ngân hàng Thương mại Cổ phần lớn nhất tại Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Ngân hàng Thương mại Cổ phần Bưu điện Liên Việt (LPBank) tiền thân là Ngân hàng Thương mại Cổ phần Liên Việt (LienVietBank) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 91/GP-NHNN ngày 28/03/2008 của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.

Mission

  • Lien Viet Post Bank định hướng xây dựng thương hiệu mạnh trên cơ sở phát huy nội lực, hoạt động minh bạch, gắn xã hội trong kinh doanh.

Review Lien Viet Post Bank

3.7
11 review

20/10/2024
Kỹ sư phần mềm tại Hà Nội

Công việc phù hợp cho fresher (GL)

19/11/2023
Nhân viên phân tích tài chính tại Hà Nội

Môi trường làm việc tuyệt vời. Đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng giúp đỡ lẫn nhau.

17/10/2023
Nhân viên tư vấn tín dụng tại Hà Nội

Môi trường làm việc năng động . Tuy nhiên áp lực công việc cao.

Những nghề phổ biến tại Lien Viet Post Bank

Bạn làm việc tại Lien Viet Post Bank? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lien Viet Post Bank

Lien Viet Post Bank

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo