Mô tả công việc
Build strong relationships with our customers, anticipate their needs and help them use our product to make their businesses more effective and successful
Listen to customer feedback, understand market needs, then effectively work with Design, Product and Marketing teams to improve product quality
Work closely with your customers to develop expansion opportunities and through referrals
Help customers use our service efficiently and generate direct results on the performance of their business
Yêu cầu công việc
Basic knowledge of MS Office or Google Workspace tools
Bachelor’s degree in Business, Marketing, Communication or related field
Eagerness to learn and grow in the field of customer success
Passionate about customer success and helping people
Strong communication skills to build trust and rapport with customers
Problem- solving mindset with the ability to handle customer concerns effectively
English written and verbal communication skills with a professional tone
Able to parse feedback and contribute to the product by suggesting feature requests based on your knowledge of customers
Previous experience in customer- facing roles (internships, part- time or full- time) is a plus but not mandatory
Organizational skills to manage multiple customers and task simultaneously
Quyền lợi
Monthly NET take- home pay that leaves you smiling
Receive training from experts, help improve expertise, train thinking at work
Great opportunity to be an official member of OCG
Get trained in new technologies, expose and solve difficult problems of e- commerce
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-29 19:05:02
Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia
Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
- Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.