Việc làm Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Cập nhật 09/11/2024 15:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
Telesales Executive
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world that also a Top Employer and a No. 1 World’s Best Work Place?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and deliver excellence in a digital world, AS ONE!

Your Tasks


  • Act as Tele Sales customers’ main contact for DHL, responding to and satisfying their sales and post-sales requirements.
  • Build a strong client relationship to ensure that the account performs and grows to its maximum potential, reducing attrition rate and minimizing opportunities for competitors to gain business.
  • Manage a portfolio of customers via telephone: Make telephone calls to existing customers on a regular pre-defined call cycle to secure new business and to ensure that individual agreed targets are achieved.
  • Provide customer-oriented service at all times relating to specific sales issues.
  • Liaise closely with Sales Channels and other departments within DHL to ensure that a full, cost-effective service is maintained, and that the area's target is achieved.
  • Ensure cooperation with other sales team members and throughout the sales force.
  • Formulate a personal sales plan that incorporates initiatives for identifying and gaining new business prospects and maximizes growth within the existing client base to achieve the required personal sales results.
  • Manage the revenue growth through Upselling and Cross selling tactics to exceed this budget through calls
  • Combine sales skills with DHL product/service knowledge and convert the maximum possible prospect leads into accounts, emphasizing those with maximum revenue potential, to increase the size and quality of DHL’s account holders.
  • Continually develop knowledge of DHL’s services and general commercial awareness to provide the best possible standard of customer service and maximize the department’s contribution to the sales function.
  • Adhere to regional standards on profit margins and discount guidelines.
  • Open new accounts and ensure they trade profitably.
  • Ensure all customer agreements are cost-sensitive to ensure a suggested minimum pricing tariff is set and adhered. Any deviation from this tariff requires management agreement and justification.
  • Complete daily and weekly reports to measure individual and department effectiveness and provide figures showing the department's weekly productivity.
  • The incumbent has no direct reports and authority over the country line and functional personnel. Nevertheless, he/she must demonstrate the ability to influence decisions/actions.


Your Profile


  • 2-3 years of relevant experience in express/air frieght/logistic sales
  • Telephone skills, Communication skills
  • English: Fluent (written and spoken)
  • Educational Qualifications: Diploma (or equivalent)


Our Offer


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia
Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
265 P. Tôn Đức Thắng, Hàng Bột, Đống Đa, Hà Nội

Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia

Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2016

Mission

  • Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Bạn làm việc tại Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Nha Khoa Thẩm Mỹ Quốc Tế Delia

Click để đánh giá