- A fast-growing International Premix business
- A first key position in Nutrition and Technical Department
Client is a global agri-food business that operates to enhance animal nutrition, health, and performance.
Job Description
- Develop and oversee nutritional programs for all stages of pig production while contributing to swine research projects.
- Assess nutrient requirements using industry standards and adapt them to specific farm conditions.
- Implement feeding strategies to improve production efficiency and financial outcomes for customer farms.
- Evaluate customer feed formulations, providing recommendations to address their needs and concerns.
- Offer technical support, keeping up-to-date with advancements in nutrition and production practices.
- Analyze feed ingredients and design customized diet plans based on customer profiles.
- Present AB Agri products and provide consultations on their applications to customers and colleagues.
- Support sales efforts by delivering technical solutions that enhance customer farm productivity and profitability.
- Conduct commercial trials, analyze data, and present reliable, statistically-supported findings to clients.
- Contribute to product development, share market updates, and create technical content for customer communication.
- Bachelor's degree in Animal Science, Animal Nutrition, or Veterinary Medicine.
- Strong knowledge of farm management and livestock husbandry practices.
- 7-8 years of experience in feed milling or large-scale swine production with direct involvement in nutrition and feed formulation.
- Familiarity with feed formulation software such as Format and/or BestMix.
- 3-5 years of experience serving as a technical consultant or nutrition advisor.
- Understanding of Food Safety Management Systems, including ISO 22000:2018 and HACCP principles.
- Attractive Salary package with 13th month bonus and Perfomance bonus
- Premium health care plan for employee and family members
- Many training courses for your development plan with our company will be provided by European experts
- 15 Annual Leave
Quote job ref: JN-122024-6620621
Kể từ khi chúng tôi bắt đầu hoạt động với hai người ở London vào năm 1976, Michael Page đã phát triển và mở rộng trên toàn cầu. Giờ đây, sau hơn 40 năm hoạt động trên thị trường tuyển dụng, chúng tôi đã đảm bảo vị trí dẫn đầu trong lĩnh vực tuyển dụng và tuyển dụng quốc tế. Chúng tôi hiện có 140 văn phòng tạo thành một mạng lưới trải rộng trên 36 quốc gia trên thế giới, với nhiều cơ hội phát triển mạnh mẽ trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Chúng tôi mở văn phòng đầu tiên tại Châu Á vào năm 1994 và đã phát triển sự hiện diện của mình tại nhiều trung tâm kinh doanh chính trong khu vực kể từ đó. Đội ngũ của chúng tôi ở Châu Á có kết nối toàn cầu, kiến thức khu vực và kinh nghiệm thị trường địa phương; định vị một cách lý tưởng để chúng tôi hợp tác với các công ty blue-chip đa quốc gia cũng như các công ty địa phương cũng như với các chuyên gia toàn cầu ngày nay.
Theo thời gian, sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình. Chúng tôi cung cấp một cách tiếp cận tư vấn độc đáo cho hoạt động tuyển dụng, điều chỉnh mọi giải pháp phù hợp với yêu cầu cụ thể và cung cấp hỗ trợ lâu dài.
Thông qua kinh nghiệm, sự phát triển và các tiêu chuẩn cao nhất quán, chúng tôi đã trở thành một trong những thương hiệu tuyển dụng được công nhận và tôn trọng nhất trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình.