- A High-end Furniture, Accessories, and Handicraft
- Overseeing the Operations and Production Processes
Our client produces high-end furniture, accessories, handicraft by skilled craftsmen in Vietnam and sold worldwide. The company is based in London, having presence in the US and deals primarily with high end residential interior designers.
Job Description
The successful candidate will report to Founder and take responsibilities for:
- Supporting Sales team from enquiry to invoicing.
- Ensures orders are put into production, keeping track of the production timeline and ensuring smooth shipping and customer experience.
- Communicating effectively between clients and the design/production team in Vietnam, working closely with all parties to ensure timelines are met and orders are fulfilled on a daily basis.
- Lead the management of production operations from order inception through to final delivery.
- Optimize operational and production costs while ensuring quality standards and maximizing efficiency to enhance ROI.
- Monitor and manage inventory levels, processing orders as needed to support production demands.
- Oversee the delivery and shipping processes, working to streamline operations and minimize transit issues.
- Previous experience in office administration and senior Operations
- A friendly, dynamic and enthusiastic individual with a can-do attitude
- An eye for detail and drive to execute the role with systems and procedures
- Experience in working alongside a team and motivating other colleagues (Sales, Production, Admin and Finance) in a diplomatic and confident manner
- Exceptional communication skills, both written and verbal
- Excellent organisational skills - able to self-motivate, multi-task and time management
- Competent in MS Office (Outlook, PowerPoint, Word and Excel)
- Ability to implement systems to improve the Company's Operations
- Salary package
- Flexibility
- Career growth
Quote job ref: JN-102024-6570867
Kể từ khi chúng tôi bắt đầu hoạt động với hai người ở London vào năm 1976, Michael Page đã phát triển và mở rộng trên toàn cầu. Giờ đây, sau hơn 40 năm hoạt động trên thị trường tuyển dụng, chúng tôi đã đảm bảo vị trí dẫn đầu trong lĩnh vực tuyển dụng và tuyển dụng quốc tế. Chúng tôi hiện có 140 văn phòng tạo thành một mạng lưới trải rộng trên 36 quốc gia trên thế giới, với nhiều cơ hội phát triển mạnh mẽ trong khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Chúng tôi mở văn phòng đầu tiên tại Châu Á vào năm 1994 và đã phát triển sự hiện diện của mình tại nhiều trung tâm kinh doanh chính trong khu vực kể từ đó. Đội ngũ của chúng tôi ở Châu Á có kết nối toàn cầu, kiến thức khu vực và kinh nghiệm thị trường địa phương; định vị một cách lý tưởng để chúng tôi hợp tác với các công ty blue-chip đa quốc gia cũng như các công ty địa phương cũng như với các chuyên gia toàn cầu ngày nay.
Theo thời gian, sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình. Chúng tôi cung cấp một cách tiếp cận tư vấn độc đáo cho hoạt động tuyển dụng, điều chỉnh mọi giải pháp phù hợp với yêu cầu cụ thể và cung cấp hỗ trợ lâu dài.
Thông qua kinh nghiệm, sự phát triển và các tiêu chuẩn cao nhất quán, chúng tôi đã trở thành một trong những thương hiệu tuyển dụng được công nhận và tôn trọng nhất trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Sứ mệnh sáng lập của chúng tôi vẫn không thay đổi: tập hợp các công ty tốt nhất thế giới và các chuyên gia sáng giá nhất, giúp mỗi bên phát huy được tiềm năng và khả năng tối đa của mình.