Mô tả công việc
- You oversee the daily operation of Regent Service Center, while making sure that the service level is prompt, efficient and exceeding guests expectations.
- You drive guest satisfaction through professional response to the inquiries and requests handling.
- Ensure that the team follows high standards of telephone etiquette and lives up to Regent brand standards, Service Behaviours and resort’s and IHG policies.
- You ensure that the team is knowledgable, acquires exceptionl communication, high technical and problem resolution skills. If occurred, handle guests issues with most care and professionalism.
- As a heart of the resort, you deeply understand internal service procedures and operating connection between departments.
- Working together with QCI manager, you analyse Regent Service logs, service request breakdown report in order to optimize service procedures and indicate areas of focus.
- Be proficient in using softwares and equipments that include but are not limited to: the PABX system, Property Management System (Opera), FCS, IPTV , CRAVE, Symphony MICROS, radio walkie-talkie, Vinaphone messaging system, outlook email, etc. Provide trainings to team and ensure high level of technical skills are acquired by the them.
- Handle Lost & Found incidents according to Regent policies and procedures. Coordinate with Security and related departments/colleagues to have proper records and reports related to L&F items.
- Engage the team, build strong relationship with all resort departments and always ensure clear communication throughout all functions for efficient collaboration during operation.
- Lead and develop the team by having regular check-in conversations, conducting trainings and involving the team members in driving resort goals.
- Make sure that your team members are aware of their responsibilities, company and individual goals
- Other tasks assigned by higher management.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 15 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Home leave allowance
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel from the start date and for the family after working 1 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
- 3-5 years’ experience in front office/operations/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
- Excellent in English
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
- Ability to speak third language is a privilege
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(a còng)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (P&C Department)
Tọa lạc tại Bãi Kem – một trong top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay chính là khu nghỉ dưỡng dành cho gia đình, các cặp đôi và các nhóm bạn yêu thích sự vui nhộn và sáng tạo. Khu nghỉ dưỡng chỉ cách sân bay quốc tế Phú Quốc 25 phút và cách trung tâm Dương Đông 40 phút lái xe.
Tại Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay, du khách có thể thực sự “sống phong cách” – từ việc lưu trú tại hệ thống phòng nghỉ đa dạng với 752 phòng được thiết kế trẻ trung và hiện đại cùng tầm nhìn ra bờ biển xanh ngọc bích, đến tận hưởng những trải nghiệm ẩm thực thú vị và nâng cao tinh thần với các hoạt động giải trí đa sắc màu.
Hướng đến việc trở thành trung tâm văn hóa của khu vực Nam đảo Phú Quốc, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay mang đến vô vàn các hoạt động giải trí đa sắc màu dành cho du khách, giúp kết nối mọi người đến gần nhau hơn. Khu nghỉ dưỡng là sự kết hợp hoàn hảo giữa phong cách nghỉ dưỡng hiện đại và những trải nghiệm độc đáo, tạo nên dấu ấn thú vị trong chuyến hành trình của du khách đến với “đảo ngọc”.