Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with 100% salary & service charge
• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance
• Bonus for Public holidays and 13th month salary
• Duty meal & uniform provided by Hotel
• Review salary once a year/ review performance for career path development
• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance
• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check
• Training opportunities
• 8 hours per day
• Free motorbike parking
Yêu cầu công việc
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Công ty TNHH Red Bull (Việt Nam) là doanh nghiệp 100% vốn nước ngoài và sản xuất nước tăng lực "Red Bull" nổi tiếng. Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng cử viên đủ điều kiện.
Red Bull (Việt Nam) không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp, mà còn mang đến cho nhân viên của mình một con đường sự nghiệp lâu dài và ổn định với những phúc lợi hấp dẫn. Với một lực lượng lao động có thái độ tích cực và tư duy hướng tới thành công, Red Bull (Việt Nam) tiếp tục là một nhà tuyển dụng được ưa thích, gắn kết với nhân viên của mình và phấn đấu phát triển cá nhân để đạt được những điều không thể. Chúng tôi cố gắng cung cấp cho nhân viên của mình nhiều cơ hội để phát triển và thăng tiến nghề nghiệp thông qua các cơ hội đào tạo liên tục. Gia nhập đội ngũ Red Bull (Việt Nam) không chỉ có nghĩa là bạn có cam kết xuất sắc mà còn có cơ hội định hình sự nghiệp của mình với chúng tôi để hoàn thành các mục tiêu nghề nghiệp của bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 1994
Mission
-
Không ngừng khẳng định danh tiếng của mình, giúp tăng cường năng lượng cho cơ thể và tinh thần, Red Bull đã chính thức có mặt tại thị trường Việt Nam năm 1999. Trong gần 20 năm “cung cấp năng lượng” cho người dùng Việt với sản phẩm chất lượng quốc tế, Red Bull không ngừng truyền cảm hứng cho người trẻ Việt khám phá tiềm năng bản thân, vượt qua mọi thử thách để đạt được mục tiêu của mình, với tinh thần “bản lĩnh chinh phục mục tiêu”.