Mô tả công việc
1. Operation Preparation
• Check and clean all equipment used during any activity or recreational event.
• Prepare amenity as standard and ensure all ready before booked activity
• Check reservation and guest in-house counting and VIPs list
• Liaise with other departments to ensure that experience operations run smoothly and that bookings are taken correctly, adhered to, and billed correctly
2. Main duty
• Conduct excursions and activities inside and outside of the resort in a safe and efficient manner that provides a high standard of service to the guest.
• Provide accurate information about available activities at the resort, gym usage, equipment usage rules and regulations.
• Present and introduce the activities compendium and or activity schedule to guests, suggesting suitable activities that provide for a personalized experience and answering questions regarding activities.
• Effectively communicate with guests – verbally and through body language - to respond to any additional requests and to determine when an activity has been completed.
• Communicate between, organizer, supervisor, guide, and confidant to all hosts within the team.
3. Guest Service Related
• Give exceptional service to go beyond the expectations of all guests.
• Take and receive comments and feedback, while at the same time be able to give clear, concise constructive feedback.
4. Shift Closure
• Report any damage or excessive wear for proper replacement.
• At the end of the day ensure all equipment is checked and collected
General
Contribute to the morale and team spirit of the resort by maintaining effective relationships with your colleagues.
Arrive on time in full uniform in accordance with the company grooming and hygiene guidelines and report for duty punctually.
Complete any other duty assigned by superior
Participate in training as required and the building of an efficient Experience team.
Keep a professional working manner and show enthusiasm/ motivation at all times.
Have a complete understanding of and adhere to the Experience Department policy relating to fire, hygiene, health and safety
Quyền lợi được hưởng
- Host Accommodation.
- Transportation from/to resort & staff house.
- Relocation & annual home leave ticket.
- Duty meals.
- Medical & accident insurance.
- Other benefits will be discussed during the interview process
Yêu cầu công việc
- · Fluent in English; I understand that additional languages are preferred.
Yêu cầu hồ sơ
- Experience in a similar role in luxury hotel brands with proven results.
- Possess a Bachelor’s degree in Hotel Management, Business Administration, or related field.
Six Senses Côn Đảo như một viên ngọc nổi lên giữa đại dương xanh thẳm, bao bọc bởi khung cảnh núi non hùng vĩ, được mệnh danh là điểm đến hấp dẫn bậc nhất của thương hiệu Six Senses tại Việt Nam và là khu nghỉ dưỡng năm sao đầu tiên, duy nhất trên quần đảo Côn Đảo. Sự kết hợp hài hoà giữa phong cách kiến trúc đương đại và hình ảnh làng chài truyền thống Việt Nam mang đến cho 50 căn biệt thự một vẻ đẹp nhẹ nhàng, tinh tế, tô điểm cho cảnh sắc nguyên sơ nơi đây. Chỉ cách thành phố Hồ Chí Minh 45 phút bay hoặc Hà Nội, Hải Phòng, Vinh khoảng 2 giờ bay, với chỉ 10 phút lái xe từ sân bay, một thiên đường biển bình yên như thế đang chờ bạn khám phá.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Sự kết hợp hài hoà giữa phong cách kiến trúc đương đại và hình ảnh làng chài truyền thống Việt Nam mang đến cho 50 căn biệt thự một vẻ đẹp nhẹ nhàng, tinh tế, tô điểm cho cảnh sắc nguyên sơ nơi đây. Chỉ cách thành phố Hồ Chí Minh 45 phút bay hoặc Hà Nội, Hải Phòng, Vinh khoảng 2 giờ bay, với chỉ 10 phút lái xe từ sân bay, một thiên đường biển bình yên như thế đang chờ bạn khám phá.