Các phòng ban đang tuyển dụng tại Social Bella Vietnam

Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Social Bella Vietnam

Cập nhật 12/03/2025 13:37
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Social Bella Vietnam
Store Manager (New Luxury Store)
Social Bella Vietnam 3.2★
10 đánh giá 69 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 25 - 30 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Duties:

1. Operation:

- Check the staff’s cleaning, general display and uniform.

- Inventory and control import and export of goods.

- Control stock and order.

- Check out the promotions at the time of application and persistently disseminate to employees.

- Proactive inventory management to increase sales.

- Always fully aware of the inventory of all product lines and report ly to the Retail Operation Manager, predict product accumulation and shortages, and maintain as reasonable as possible.

- Responsible for the management and maintenance of the store's assets.

- Responsible for timely reporting to the Retail manager to fix problems that do not affect sales activities.

2. Sales Management:

- Support Retail Operation Manager to plan to grow sales in the store.

- Support Retail Operation Manager to develop an annual budget that keep track of all expected expenses and sales.

- Optimize in-store sales by ensuring inventory is available, and regularly rearranging goods in the store.

- Cooperate with Retail Operation Manager to develop sales strategy based on market trends, sales goals and invemtory control.

3. Customer Service

- Ensure that each member of the store provides an excellent service to each customer entering the store, consistent with the Brand's customer service standards.

- Sales growth through suitable services for all customers.

- Always be present and resolve internal problems at the store in case of a conflict.

- Ensure that all customers are served properly.

- Implement this strategy with a quality-oriented sales policy and customer service.

- Ensure that all sales teams fully understand the sales strategy and apply it.

- Ensure good after-sale services.

4. Personnel Management

- Promote the sales team to serve all customers according to specified standards.

- Supervise and maintain high quality staff.

- Track each employee's performance.

- Ensure that the employees is properly trained on a regular basis to develop customer service, product knowledge and sales skills.

- Monitor and ensure the allocation of employee leave schedule according to the regulations of the Company.

- Create teamwork, discipline and mutual respect, as well as dedication and loyalty to the Company.

- Ensure all team members receive the right support to reach their best potential.

- Train the sales team to develop the right sales skills.

- Maintain an image of the store and the environment with the company that sets its standards of day-to-day operations.

- Ensure product knowledge and theme of season & year and responsible for training staff to understand product knowledge.

- Responsible for guiding and training new employees in accordance with the Company's regulations and procedures.

- Train employees in sales skills, customer communication and other skills.

Yêu Cầu Công Việc

QUALIFICATION

-          Bachelor's degree in Business Administration or relevant field preferred.

-          At least 5 years' experience in the retails system with the same position.

-          At least 2 years in luxury background.

-          An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.

-          Ability to manage well, coordinate and organize work scientifically and effectively.

-          Good management, communication, organizational, negotiation and problem solving skills.

-          Ability to train employees.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
236 đường Phạm Văn Đồng, phường Cổ Nhuế, Hà Nội, Phường Cổ Nhuế 1, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội 138B Giảng Võ, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội Số 2 phố Cổ Tân, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm, Tp. Hà Nội
Hồ Chí Minh
43 Hai Bà Trưng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 17 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác:

    - Over time
    - Travel fee
    - Phone

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện:

    - In-depth product training
    - Selling skills

  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Thời gian làm việc: Rotating shifts
  • Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
  • Phúc lợi:

    - Full benifit according to the law
    - High salary
    - Convenient and luxurious working environment
    - Monthly Incentive

  • Ngày nghỉ: Rotating shifts
  • Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Social Bella Vietnam
Social Bella Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, Tháp A2, Tòa nhà Viettel, số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH SOCIAL BELLA VIỆT NAM

Tự hào là hệ sinh thái làm đẹp hàng đầu tại Indonesia, với hàng ngàn sản phẩm chính hãng đạt chứng nhận công bố mỹ phẩm tại Cục Quản Lý Dược - Bộ Y Tế Việt Nam, SOCIOLLA cam kết đem đến sự tin tưởng, tiện lợi và trải nghiệm mua sắm trọn vẹn cho tất cả tín đồ yêu làm đẹp.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2021

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Review Social Bella Vietnam

3.2
10 review

24/11/2023
Nhân viên kinh doanh tại Hồ Chí Minh

1 review công bằng tốt khen, xấu chê, để dành lại cho những thế hệ sau (RV)

24/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Thực trạng công ty đang rất bất ổn (RV)

13/01/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc khá tốt, các đồng nghiệp cũng dễ thương nhưng định hướng không rõ ràng

Những nghề phổ biến tại Social Bella Vietnam

Bạn làm việc tại Social Bella Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Social Bella Vietnam

Social Bella Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo