Find new customers and approach them by sending emails or calling them directly
Communicate with technical team to create proposal for new project
Communicate with customers effectively and efficiently to transfer requirement to technical team
Monitoring in-charge project to solve issues in manner time (if any)Must have
Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
Proficiency with MS Office
Excellent communication skills.
Strong analytical and multitasking skills
Teamwork and motivational skills.
Nice to have
Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
In-depth understanding of sales principles and customer service practices.Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Salary review 2 times/ year, based on work performance and company's performance;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
Men's Day, Women's Day, Children's Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
SotaTek đảm bảo rằng mọi tổ chức trên hành tinh đều có thể tiếp cận các Giải pháp công nghệ tiên tiến nhất. Chúng tôi cung cấp các chuyên gia CNTT, những người mang đến các phương pháp chuyển đổi kỹ thuật số sáng tạo và dựa trên dữ liệu cho khách hàng của chúng tôi. Kỹ năng và kinh nghiệm của chúng tôi trong Phát triển phần mềm đã giúp các doanh nghiệp thuộc mọi quy mô phát triển bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Từ năm 2015, trong hơn 8 năm phát triển, chúng tôi đã tập hợp hơn 1000 nhà tư vấn và nhà phát triển CNTT tài năng, những người có kiến thức chuyên môn sâu rộng để cung cấp thành công các dịch vụ CNTT toàn chu trình cho Khách hàng của chúng tôi từ hơn 25 quốc gia trên toàn thế giới, với hơn 500 dự án thuộc nhiều ngành khác nhau, như Tài chính, Chăm sóc sức khỏe, Bán lẻ, Bất động sản, Giáo dục, Truyền thông & Giải trí.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp các dịch vụ CNTT đặc biệt, luôn vượt quá mong đợi của khách hàng và hỗ trợ chuyển đổi kỹ thuật số.
Review SotaTek
Công ty chỉ được cái mẽ, bên trong không ổn (RV)
Ko nên xin vào vị trí L&D (RV)
Quy trình dự án ko tiềm năng (RV)