TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible in content strategy localization, social media as well as campaign management. Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Establish Vietnam Tiktok e-commerce creators ecosystem evaluation system, including target setting, budget planning, business strategy development, etc.
- Optimize creators evaluation model, build and monitor key index based on business focus, and provide data-driven insights to boost overall creators performance.
- Initiate in-depth business analysis for creators, including multiple solutions for products, traffic, content; and implement solid operational methodology for creators growth.
- Deeply understand the cooperation mechanism for creators-seller-platform, and assist the operation team to formulate relevant incentive and management strategies with periodic optimization.
- Work closely with cross functional teams (data analytics, user growth, marketing) to drive the planning, coordination and execution of campaigns and activations from local content perspectives.
Qualifications
- Bachelor’s Degree or equivalent practical experience
- 5+ years working experience in eCommerce, digital content, product strategy.
- Exceptional knowledge of TikTok and passionate about internet culture
- Ability to prioritize and solve problems independently
- Highly organized, proactive project manager: adept at balancing multiple fast-turnaround projects simultaneously. Hyper-collaborative, accustomed to working with and understanding the needs of various internal and external partners
- Candidates should be comfortable analyzing data and producing sophisticated strategy and analysis for a variety of audiences. They should be comfortable composing research memos and internal presentations to secure internal buy-in for strategic and programming decisions
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Là một doanh nghiệp đầu tư kinh doanh bất động sản, giữa lúc thị trường địa ốc đang có những bước chuyển mình mạnh mẽ, có sự phân hóa rõ rệt, chúng tôi hiểu rõ: Chỉ những chủ đầu tư có tiềm lực thực sự, có Tâm và Tầm, có ý tưởng sáng tạo vượt trội, có khát khao cống hiến và có trách nhiệm với cộng đồng mới có thể tồn tại và phát triển. Từ sự thấu hiểu đó, Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Chúng tôi coi sự duy trì đảm bảo về năng lực tài chính, sự đồng hành của các ngân hàng lớn, sự minh bạch thông tin về quá trình đầu tư, bảo đảm quyền lợi cho đối tác và khách hàng là yếu tố quan trọng nhất, là phương châm tạo lập UY TÍN của mình.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Review Sunshine Group
Sếp vui tính, hòa đồng(rv)
Phải trực hệ thống, một tháng 5-6 buổi, trước thì được phụ cấp 200k/ buổi, giờ thì không được(rv)
Nhân sự: nhiệt tình, vui vẻ- rất oki, Lương ở tầm trung so với mặt bằng, có nhỉnh hơn chút, Môi trường làm việc tại phòng tech khá trầm, khó để phát triển lên vì mọi người ít hòa đồng (Fb)