Mô tả công việc
• Develop and execute comprehensive marketing and communication strategies to drive brand awareness, customer engagement, and revenue growth.
• Manage and oversee all digital marketing channels, including social media, email marketing, content creation, SEO, and PPC campaigns.
• Plan and implement marketing campaigns to promote resort services, special events, and packages.
• Collaborate with internal departments to ensure consistent brand messaging and maintain the highest standards of brand representation.
• Analyze market trends, competitor activities, and customer feedback to adjust marketing strategies accordingly.
• Create compelling and engaging content for various digital platforms, including social media, website, and blogs.
• Manage and grow the resort's social media presence, enhancing audience engagement and driving traffic to the resort's website.
• Develop relationships with media, influencers, and partners to maximize positive media coverage and exposure.
• Monitor and report on the effectiveness of marketing campaigns, providing insights and recommendations for continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
• Free Sun-care premium health insurance
• Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
• Develop your talent through Accor’s learning programs.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Marketing, Communications, or a related field.
• Minimum of 3-5 years of experience in marketing and communications, preferably within the luxury hospitality industry.
• Strong experience in digital marketing, social media management, and content creation.
• Excellent written and verbal communication skills in Vietnamese and English (additional languages are a plus).
• Proficiency in using digital marketing tools, social media platforms, and analytics software.
• Creative thinker with a strong eye for detail and a passion for storytelling.
• Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced, dynamic environment.
• Strong organizational and project management skills.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to the recruiter or follow our fanpage for further information: https://www.facebook.com/tuyendungpremiervillagednresort
Tổng công ty viễn thông Toàn Cầu là công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên, 100% vốn Nhà nước, do Bộ Công an làm Chủ sở hữu, hoạt động theo Luật Doanh nghiệp.Quyết định thành lập: số 1359/2007/QĐ-BCA(E11) ngày 28/11/2007 của Bộ trưởng Bộ Công an
Mã số doanh nghiệp: số 0102556773, Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp của Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hà Nội cấp (lần thứ nhất) ngày 05/12/2007
Địa chỉ Trụ sở chính: số 280B Lạc Long Quân, P. Bưởi, Q. Tây Hồ, TP. Hà Nội
Cơ quan đại diện Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao, Bộ Công an.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được thành lập.
-
Năm 2014 : Chủ tịch nước trao tặng Huân chương Bảo Vệ Tổ quốc hạng Ba.
-
Năm .2017: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được điều chuyển về Cục An ninh mạng (nay là Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao) quản lý.
-
Năm 2021: Trao quyết định cho đồng chí Chủ tịch kiêm Tổng giám đốc và 3 đồng chí lãnh đạo chủ chốt của Tổng công ty GTEL.
Mission:
GTEL đặt mục tiêu phát triển thành một doanh nghiệp công nghệ hàng đầu Việt Nam, cung cấp các dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, bảo mật và an ninh mạng, tích hợp hệ thống,….đến các cơ quan, tổ chức, các doanh nghiệp, cá nhân với cam kết luôn là “đối tác có trách nhiệm” của khách hàng. Phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong khối doanh nghiệp trực thuộc Bộ Công an.