Việc làm Thiskyhall Sala

Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Trung tâm hội nghị & Tiệc cưới Thiskyhall Sala
MMD Division Leader (Giám Sát Bộ Phận Giao Nhận Hàng)
Thiskyhall Sala
48 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên- Huế

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.Merchandising Management (30%):

- Assure smoothly operation of receiving and delivering goods process

- Assure the control role of MMD be appropriate implemented according to exchange, return, transfer of goods and internal consumption process

- Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, and enforcing, program, operational, procedures.

- Control the delivery process for customers regarding to COD, CDO, SOP transaction.

- Supervise performance of Sagawa delivery service and security service ar MMD area. Timely alert to Admin store to improve if poor performance occur.

Merchandise receiving:

- Train and supervise to make sure MMD staff well understand and comply with Aeon's checking and receiving standard and rule subordinates follow accordingly.

- Ensure accurate receiving of inventory and supplies against purchase orders.

- Cooperate and control smoothly the delivery from RDC

- Merchandise return and transfer: Supervise the return of slow-moving merchandise to suppliers and the transfer/exchange of merchandise among department.

- Cooperate with MD, SM and QC in solving any issue relating to merchandise or suppliers's complaint according to internal settlement process

2.Stoktake Management (30%):

- Make plan, arrange manpower, ask for manpower, support from other department to prepare for bi-annual stocktake (Store) and Monthly Stocktake (Perishable, Foodline 2) to control inventory levels.

- Monitor monthly and annually stock take activities to ensure accuracy and effectivencess

- Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.

- Direct movement if inventory from receiving to storage and work areas

- Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other department

3. Safety and 5S rules (20%):

- Ensure merchandise and receiving area is free of dust, well arrange, tidy, neat and in proper area.

- Maintain daily 5S at working area.

- Maintain standards of health and safety, hygiene and security in the work enviroment.

4. Duties & Rules-Regulations (20%):

- Support and handle store-side issues quickly and efficiency

- Human resources management: make the periodic report and working schedule for employees

- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.

- Support other departments as necessary.

- Others tasks or reponsibilities as assigned by Store Manager.

- Opening & closing store, balancing safe room.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least College degree 
  • A minimum of 3 years related good receiving management preferably in retail
  • Detail oriented and be able to handle multi-taks
  • Abilities to use computer, office programs and database.
  • Planning, development, improvement mindset
  • Work well under high pressure
  • Be able to work  at shift & on Public holiday
  • Fluency in English language  (both written and oral)

Preferred skills:

  • Good communication skill
  • Problem solving skill
  • Leadership skill
  • Teamwork skill
  • Risk management skill
  • Good organizing and time management skills

BENEFITS

  • Opportunity to learn and develop continuously through daily work; professional training courses as well as soft skills with experienced experts of AEON VIETNAM and AEON Group
  • Annual day: 12 days per year
  • Pay full insurance.
  • Meal allowance; parking fee: free
  • Attendance allowance
  • Gifts on holidays/New Year
  • 13th month salary
  • Performance bonus
  • Staff purchase
  • Sales Incentives

Working time: 8 hours/day (1 hour lunch break); 6 days off/month
 

Địa điểm làm việc

Thừa Thiên- Huế
Khu Đô Thị Mới An Vân Dương, Hoàng Quốc Việt, An Đông, Thành phố Huế, Thừa Thiên Huế

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Trung tâm hội nghị & Tiệc cưới Thiskyhall Sala
Thiskyhall Sala Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

THISKYHALL SALA nằm tại vị trí giao thông thuận lợi, tại ngã tư Mai Chí Thọ - Nguyễn Cơ Thạch dẫn vào Khu Đô Thị cao cấp Sala, đồng thời là một phần của tổ hợp thương mại - dịch vụ hiện đại bao gồm cao ốc văn phòng Thisofic và Trung tâm thương mại Thiso Mall.

THISKYHALL SALA cung cấp không gian tổ chức sự kiện sang trọng với trang thiết bị hiện đại dành riêng cho mọi loại hình sự kiện như: hội nghị, triển lãm, tiệc tiệc...cùng hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp, theo quy chuẩn quốc gia tế & tận tâm đến từng chi tiết.

 

Những nghề phổ biến tại Thiskyhall Sala

Bạn làm việc tại Thiskyhall Sala? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiskyhall Sala

Thiskyhall Sala

Click để đánh giá