Negotiate and promote co-operations with partners (sellers), ensuring Customer to Customer or Business to Customer seller base development of categories of Shopee.
Establishing contact and conducting sales meetings with key decision makers to convince them to join Shopee marketplace.
Conducting necessary follow-up to ensure sales process completion until the seller is live.
Provide market insights from sellers' perspective, including understanding products, sellers, market & competitor dynamics.
Developing online merchandising and promotion proposals to achieve sales targets.
Prospecting leads and identifying key business partners for Shopee platform.
Track, care and evaluate activities of the partners (sellers).
Requirements
1 - 3 years experienced in Key Account, Merchandiser, Business Development Good at planning, analytical skills and execution, can work with brands to plan & achieve monthly/yearly commercial targets
Strong communication skills, able to prepare, lead and present in meeting with seller
Logical thinking and strong problem solving skills
Ability to interact with a broad set of businesses and stakeholders and present both over the phone and in person
Good team player, with an aptitude for sales and the ambition to constantly outperform your KPIs
Diag tự hào là Trung Tâm Xét Nghiệm và Chẩn Đoán Y Khoa hàng đầu Việt Nam và là đối tác đáng tin cậy của các bác sĩ, phòng khám, bệnh viện và cho nhu cầu chăm sóc sức khỏe nhân viên của các doanh nghiệp. Diag được thành lập vào năm 1998 bởi các nhà sinh học – bác sĩ người Pháp, là Trung Tâm Xét Nghiệm chuẩn quốc tế với vốn đầu tư nước ngoài đầu tiên và lâu đời nhất ở Việt Nam, với sứ mệnh nâng tầm xét nghiệm y khoa cho người dân nơi đây. Chúng tôi vẫn cam kết với tầm nhìn này cho đến ngày hôm nay. Diag hướng đến mục tiêu mang đến chẩn đoán y khoa chất lượng vượt trội cùng công nghệ cải tiến vượt bậc, góp phần vào công cuộc chăm sóc sức khỏe cho người dân Việt Nam.