Mô tả công việc
1. Design, implement, and facilitate pre/ post and annual Marketing Plan for the company, covering
2. Forecast, project and administer the company’s Marketing Operations budget
3. Organize and implement client relations including:
· client satisfaction surveys
· client development activities
· special events
4. Responsible for Revenue Management by overseeing the development of strategic pricing of products and services offered
5. Engage and create alliances with vendors, suppliers, prospect sponsors to create cost efficient promotions, events, marketing tie-ups/ partnerships that are aimed to generate revenue and/ or promote the core products.
6. Implement and oversee corporate communications activities including:
· external communications and systems
· internal communications and systems
· public relations efforts
· external vendors and consultants
7. Develop and administer marketing database which includes client and prospect information, mailing list applications, promotions vendors, etc.
8. Oversee firm’s electronic marketing efforts including content supervision of web site and all internet-based marketing initiatives.
9. Work, liaise and direct consult with other departments in conjunction with related marketing initiatives.
10. Manage the Marketing Team for fulling all task and career developments of subordinates
Quyền lợi được hưởng
QUYỀN LỢI
- Thu nhập theo năng lực (12 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
- Hỗ trợ miễn phí: cơm trưa và gửi xe tại công ty
- Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
-Hợp đồng lao động, tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
Yêu cầu công việc
Education: Degree/s in Marketing, Business, or Communications preferred.
Experience: At least 5 years in the same capacity.
Required Skills:
Must be a self-starter, highly organized,aggressively proactive and highly visionary. Innovative.
Polished presentation and interpersonal skills.
Must possess management level, interpersonal, and facilitation skills.
Needs good knowledge of Microsoft Office and Windows-based computer applications.
Yêu cầu hồ sơ
Yêu cầu hồ sơ:
1. Thư ứng tuyển
2. CCCD & Bằng cấp và các chứng chỉ liên quan.
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN:
OPUS SAIGON,12 Đường Phan Kế Bính, Phường Đa Kao, Quận 1, TPHCM:
Liên hệ qua số điện thoại: 02839117189
Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Du lịch Quốc Tế Hòa Bình (HOABINH- GROUP) chuyên tổ chức hội nghị, hội thảo, tổ chức sự kiện, teambuilding chuyên nghiệp, tổ chức các chương trình du lịch chất lượng cao trong nước và quốc tế, cho thuê xe du lịch và các thiết bị phục vụ sự kiện. Với lịch sử 15 năm thành lập và 18 năm kinh nghiệm của đội ngũ nhân sự, \\\"HOABINH-GROUP\\\" đã và đang trở thành một trong những thương hiệu có uy tín tại Việt Nam, làm hài lòng tất cả các khách hàng khó tính nhất. Phương châm hoạt động của chúng tôi là: \\\"Chất lượng làm nên danh tiếng\\\". Do vậy, đến với chúng tôi quý khách luôn luôn được hưởng những dịch vụ hoàn hảo nhất. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp giàu kinh nghiệm, nhiệt tình chu đáo được đào tạo chính quy tại những địa chỉ tin cậy, chúng tôi không ngừng khẳng định mình trong môi trường cạnh tranh và tin tưởng rằng mỗi sự hợp tác với chúng tôi luôn là sự lựa chọn đúng đắn nhất của Quý khách.