Mô tả công việc
Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work
(authorized) in relation of the percentage of occupancy.
2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.
3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.
4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.
5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.
6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.
7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.
8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.
9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.
10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.
11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.
12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.
13. Distribute daily to the team the VIP list coming.
14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.
16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.
17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.
18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
- Local Language and Advanced level of English.
- A third language would be an asset.
- Knowledge of hotel management tools.
- Knowledge of telephone service management.
- Public Relations and Customer Service.
- Basic financial knowledge.
- Knowledge of hotel operations.
- Ability to lead and inspire a team.
- At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
AkzoNobel tạo ra các sản phẩm và nguyên liệu thiết yếu để làm cho cuộc sống hàng ngày của con người trở nên đáng sống và tràn đầy cảm hứng hơn. Là công ty hàng đầu thế giới về sơn và chất phủ, đồng thời là nhà sản xuất chính các hóa chất chuyên dụng, chúng tôi cung cấp các nguyên liệu thiết yếu, sự bảo vệ thiết yếu và màu sắc thiết yếu cho các ngành công nghiệp và người tiêu dùng trên toàn cầu. Với bề dày lịch sử của một công ty tiên phong, các sản phẩm sáng tạo và công nghệ bền vững của chúng tôi được thiết kế để đáp ứng những nhu cầu ngày càng tăng của thế giới không ngừng thay đổi ngày nay, đồng thời làm cho cuộc sống của mọi người trở nên dễ dàng hơn. Có trụ sở tại Amsterdam, Hà Lan, chúng tôi có khoảng 45.000 nhân viên tại khoảng 80 quốc gia; với danh mục sản phẩm bao gồm một số thương hiệu nổi tiếng như Dulux, Sikkens, International, Interpon và Eka. Liên tục được xếp hạng ở vị trí dẫn đầu trong lĩnh vực phát triển bền vững, cam kết của chúng tôi là tái tạo năng lượng cho các thành phố và cộng đồng, song song với việc tạo ra một thế giới an toàn, đầy màu sắc, nơi mà cuộc sống sẽ luôn được cải thiện bởi những gì chúng tôi làm.
Review AkzoNobel Vietnam
Môi trường làm việc tệ. Tiền bạc trừ không lý do, quản lý kém.
Môi trường làm việc tốt, quan tâm đến sức khoẻ và đời sống của nhân viên. Tuy nhiên công việc áp lực cao.
Môi trường làm vệc vui vẻ, tinh thần đoàn kết. Tuy nhiên hơi ồn ào.