Việc làm Anheuser-Busch InBev SA/NV

Cập nhật 17/11/2024 21:34
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Anheuser-Busch InBev SA/NV
HCM - CRM Automation Specialist
Anheuser-Busch InBev SA/NV 3.2★
13 đánh giá 32 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.JOB BRIEF

We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.

2.DETAILED JOB DESCRIPTION

Marketing Automation

Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.

  • Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
  • Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
  • Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
  • Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
  • Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
  • Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.

Revenue generation & reporting

Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.

  • Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
  • Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
  • 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
  • Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
  • Efficiency in Excel.
  • Strong analytical skills with great detailed-orientation.
  • Strong project management and organization skills.
  • Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
  • Good sense of design and style is a plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Anheuser-Busch InBev SA/NV
Anheuser-Busch InBev SA/NV Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 2 Vsip II-A đường số 28, khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II-A, Phường Vĩnh Tân, Thị xã Tân Uyên, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Anheuser-Busch InBev SA/NV (phát âm tiếng Hà Lan: [ˈɑnɦɔi̯zər ˈbuʃ ˈɪmbɛf], viết tắt là AB InBev) là một công ty nước giải khát và sản xuất rượu bia đa quốc gia có trụ sở ở Leuven, Bỉ. Hãng này là nhà sản xuất bia lớn nhất thế giới và có 25 phần trăm thị phần toàn cầu. AB InBev đã được hình thành thông qua ba vụ sáp nhập liên tục 4 tập đoàn sản xuất bia rượu quốc tế: Interbrew từ Bỉ, AmBev từ Brazil, Anheuser-Busch từ Hoa Kỳ và SAB Miller từ Nam Phi. Tập đoàn này có 16 nhãn hiệu mã mỗi nhãn hiệu tạo ta hơn 1 tỷ USD doanh thu mỗi năm. Công ty này sở hữu tổng cộng hơn 600 nhãn hiệu (2020). Danh mục nhãn hiệu của hãng này bao gồm Budweiser, Corona và Stella Artois, các thương hiệu quốc tế Beck's, Hoegaarden và Leffe và các thương hiệu trong nước như Bud Light , Skol, Brahma, Antarctica, Quilmes, Victoria, Modelo Especial, Michelob Ultra, Harbin, Sedrin, Klinskoye, Sibirskaya Korona, Chernigivske và Jupiler. Tổng doanh thu cho tất cả 200 nhãn hiệu AB InBev trong năm 2014 là hơn 47 tỷ USD. Tập đoàn này sử dụng hơn 155.000 người ở 25 quốc gia. Sau vụ sáp nhập của các công ty Hoa Kỳ Anheuser-Busch vào năm 2008, có trụ sở tại Saint Louis, Missouri, công ty bắt đầu báo cáo kết quả tài chính của mình bằng đô la Mỹ.


Review Anheuser-Busch InBev SA/NV

3.2
13 review

12/07/2024
Nhân viên tại Bình Dương

không phải là nơi tuyệt vời để làm việc

09/08/2024
Nhân viên tại Bình Dương

Văn hóa nơi làm việc tốt nhưng phải làm ca đêm

30/08/2024
Nhân viên tại Bình Dương

Lương cao phúc lợi tốt

Những nghề phổ biến tại Anheuser-Busch InBev SA/NV

Bạn làm việc tại Anheuser-Busch InBev SA/NV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Anheuser-Busch InBev SA/NV

Anheuser-Busch InBev SA/NV

Click để đánh giá