Mô tả công việc
- Overseeing and managing the restaurant operations.
- Ensuring and maintaining the smooth running of the department at all times.
- Establishing departmental standard operational procedures.
- Drafting headcounts, position rosters, and job descriptions.
- Holding daily staff briefings and assigning work schedules and stations.
- Supervising, coaching, and instructing all departmental staff.
- Developing F&B concepts in coordination with the General Manager.
- Planning, organizing, and executing annual and seasonal Food and Beverage promotion plans.
- Planning, developing, and calculating food menus and standard recipes.
- Planning and developing beverage menus.
- Make daily restaurant inspections and take corrective actions.
- Assignment of the management to the General Manager.
Yêu cầu công việc
• Graduated from University majoring in Economics, Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management and other related majors
• Minimum three years of experience (3) and two years of experience (2) in the hospitality industry
• Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
• Fluency in English
• Good computer skills
• Empathy towards your customers and colleagues.
• Pride and attention to detail.
• Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality.
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 02 years in the same position
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary
- Friendly, young and dynamic yet challenging working environment
Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên.
Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới.
Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng.